• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 15:50
Vorig jaar in Juni een Sony DSC-T20 aangeschaft. Prima camera en een hoop mooie foto's mee geschoten. Tot dat van de week op een mooie herfstdag de auto-focus er mee kapt.

Dus ik Sony Australia bellen (aangezien ik een jaar in AU verblijf) en die kwamen dat ik alleen EU-garantie heb, maar dat er een kaart bij de Camera zit voor Wereldwijde garantie. Nou heb ik die wel gezien en meegenomen, maar onderweg in December is dus mijn waardevolle spullen tasje gestolen (met CC, bankpas, nl-simkaart, rijbewijs en garantie papieren).

Nu mag ik een gescande versie gebruiken volgens Sony AU. Maar zou iemand die zo'n kaart heeft hem voor mij kunnen in scannen.

Ik zou zeer dankbaar zijn en het zou mij een hoop geld schelen.

offtopic:
Mods, ik weet dat dit niet volgens de policy is, maar ik ben een beetje wanhopig en ik zie even geen andere oplossing. Kan dit topic niet gesloten worden.

Verwijderd

Je hebt Sony uitgelegd dat je 'waardevolle spullen tasje' gestolen is (bewijs van aangifte heb je natuurlijk wel?), en zij komen dan met de suggestie dat je een gescande versie van 't document mag sturen???
Of je hebt 't niet goed uitgelegd, of Sony heeft 1 of meer niet zo snuggere medewerkers aan de support desk...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Mods, ik weet dat dit niet volgens de policy is, maar ik ben een beetje wanhopig en ik zie even geen andere oplossing. Kan dit topic niet gesloten worden.
Doe het dan ook niet: Sony kan je hier echt mee verder helpen, neem desnoods contact op met Sony EU :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.