Ik heb een samsung syncmaster 205 BW met DVI I ingang & D sub ingang.
Ik kan er dus wisselen via analoog & digitaal beeld. ( alhoewel DVI I niet volledig digitaal is )
Anywayz ik heb tevens een asus 8500 GT graka met DVI I & HDMI dachtek.
Deze kaart ondersteund dus ook DVI I.
Mijn geluidssysteem bestaat uit 2 boxen & woofer waar alles op inzit en dan naar mijn moederbord vertrekt waar een soundkaart zit op ingebouwd ( geluid is goed genoeg voor mij )
Allesinds ik weet dat ik makkelijk zo een HD AV kabel kan kopen en deze aansluiten en dan een tussenstukje kopen voor het geluid in te pluggen op aux.
Maar echter dan zit ik altijd met het verwisselen van kabels achteraan de monitor. Mocht ik die kunnen aansluiten op mijn DVI I ingang op de monitor dan kan ik gewoon wisselen tussen beide met de druk op één knop.
Mijn x box 360 is een tweede generatie met HDMI support etc.
iemand een idee of ik iets kan doen met die DVI I gedoe.
En of dat beter is.
Redelijk ingewikkeld allemaal
greets
Ik kan er dus wisselen via analoog & digitaal beeld. ( alhoewel DVI I niet volledig digitaal is )
Anywayz ik heb tevens een asus 8500 GT graka met DVI I & HDMI dachtek.
Deze kaart ondersteund dus ook DVI I.
Mijn geluidssysteem bestaat uit 2 boxen & woofer waar alles op inzit en dan naar mijn moederbord vertrekt waar een soundkaart zit op ingebouwd ( geluid is goed genoeg voor mij )
Allesinds ik weet dat ik makkelijk zo een HD AV kabel kan kopen en deze aansluiten en dan een tussenstukje kopen voor het geluid in te pluggen op aux.
Maar echter dan zit ik altijd met het verwisselen van kabels achteraan de monitor. Mocht ik die kunnen aansluiten op mijn DVI I ingang op de monitor dan kan ik gewoon wisselen tussen beide met de druk op één knop.
Mijn x box 360 is een tweede generatie met HDMI support etc.
iemand een idee of ik iets kan doen met die DVI I gedoe.
En of dat beter is.
Redelijk ingewikkeld allemaal
greets