Verwijderd

Topicstarter
In mijn Outlook Spamlijst (MacAffee) verscheen nu net een e-mailtje van een voor mij onbekende persoon met als onderwerp de stelling:

"You are a Moron, Winkelman". . .(ik ben Winkelman !)

The tekst in de e-mail was a link, naar een website, met de tekst

"Watch The Proof"

Ik heb de link niet geopend en direct weggetoverd.

Het interessante dilemma is dat ik weet dat de stelling onjuist is. . . . gezien ik vanuit mijn kennis van Engels genoeg weet wat morons zijn.

Nu is het zo dat ik wel nieuwsgierig ben naar de inhoud van deze grappige link. . .ongetwijfeld wordt het moron-zijn bevestigd door het openen van de link en daar trap ik niet in. . . denkt die vent die mij het e-mailtje stuurde soms dat ik dom ben?

Zijn er morons onder jullie die een dergelijke e-mailtje ontvangen hebben en de link geopend hebben?

Ik wil graag weten hoe het mailtje het bewijs van de stelling levert zonder een moron te worden.

Wie durft?

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Sorry ik was net bezig je post te beantwoorden, maar ik kreeg nu net een paar belangrijke e-mails van een Nigeriaanse prins die geld nodig heeft, dus die moet ik nu eerst gaan helpen!

Life is what you others make it.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:10

BHQ

falling_down schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:04:
Sorry ik was net bezig je post te beantwoorden, maar ik kreeg nu net een paar belangrijke e-mails van een Nigeriaanse prins die geld nodig heeft, dus die moet ik nu eerst gaan helpen!
... :D

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 17:33
Dat je er uberhaupt over nadenkt maakt je een moron..

Waar maak je je druk over.

rm -rf ~/.signature

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
jij hebt ook toegehapt, door in dit topic te reageren ;)

(oh shit ik nu ook) 8)7

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Alsof de bedoeling achter die link zo moeilijk is. Simpelweg het idee van een grote rode knop neerzetten met de tekst "DO NOT PUSH" en maar wachten tot de nieuwsgierigen binnen komen drijven om een zwaar voorwerp op het hoofd te krijgen.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Dit topic is meer op zijn plek in HK, maar omdat de TS geen toegang tot dit subforum heeft, sluit ik het topic.

Verder wil ik het overgrote deel van de mensen die reageren wijzen op Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics. :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.