Verwijderd

Topicstarter
Even met een duidelijke titel

Wij hebben sinds kort de Humax aangeschaft, perfect ding en goed te gebruiken, ik heb alleen een vraag die ik niet kan vinden in de handleiding.
Als je een programma reserveert, neemt hij dit programma direct op.
Bij ons vorige kastje van @home kreeg je een mededeling dat je programma begon en schakelde hij over.

De Humax neemt dus direct op, terwijl ik soms alleen een herrinering wil dat het programma begint.
Weet iemand hoe dit zit, is niet te vinden in de handleiding of op het web.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Je wilt dus dat de Humax een kattebelletje geeft wanneer een programma begint en daarvoor gebruik je een opnametimer? Bij mij verschijnt dan een melding "gereseveerde opname begint..." even in beeld, maar de Humax schakelt niet over naar het betreffende kanaal.

Omschakelen naar de zender die opgenomen wordt, is niet nodig, aangezien er twee tuners in zitten.
Wat jij wilt, is volgens mij geen standaard optie, maar een bijkomstigheid van je oude decoder.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, die melding krijg ik inderdaad ook, maar hij neemt dan op, en dat hoeft dus niet altijd.
Maar dat zal inderdaad zo zijn wat je zegt, dat het een optie was van de decoder.

Ik dacht dat het misschien met de humax ook zo was en ik niet wist waar deze optie zat.
Dank je wel!!