Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
op dit moment ben ik in het bezit van een telefoon met een vodafone Z11 simkaart (prepaid). Met dus mijn nummer wat ik nu heb..

Nou ben ik van plan om een abonnement te gaan nemen inclusief T-mobile. Dan wil (krijg) ik dus een nieuwe T-mobile simkaart, waarbij ik ook nummerbehoud wil. Dus hetzelfde nummer, op m'n T-mobile sim.

Alleen hoe zit het dan met mn vodafone SIMkaart? Werkt deze gewoon nog?? Kan ik die nog gewoon gebruiken? (Als ik bijvoorbeeld even mn t-mobile simkaart eruit haal ivm geen dekking)?!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• sky-
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Nee die werkt dan niet meer.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 00:39

Aapje

Opel-beun
Bij nummerbehoud word je nummer gewoon van Simkaart #1 naar Simkaart #2 gemikt op een afgesproken datum.

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Shit. Dat is balen dan.

Wat zou dan de slimste manier zijn..??

Want ik zou dus het liefste t-mobile (FLEX) abonnement willen nemen, aangezien daar alles in zit. Dus ook bellen naar buitenlandse nummers, 0900 nummers + internet enz!

En ik bel niet zo gek veel naar NL nummers.

Maar het bereik is hier in ons DORP, niet helemaal geweldig met t-mobile. Vandaar dat ik dus ook nog mijn vodafone kaart wil gebruiken (als nood..)...

Iemand tips dan?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je vraag is inmiddels breed beantwoord en eigenlijk was dit al een klantenservice vraag. Je mag je volgende vraag gewoon aan de klantenservice van T-Mobile voorleggen en vragen hoe en wat. We zijn geen helpdesk in deze ;)

Dit topic is gesloten.