Geen vrije dag?

Pagina: 1
Acties:

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Beste redactie,

Gezien het aantal nieuwsposts op de FP vandaag, vermoed ik dat jullie géén vrije dag hebben gekregen van VNUmedia. Bij deze dan ook mijn oprechte dank voor jullie harde werk, en alvast een fijne avond toegewenst (als jullie tenminste gewoon naar huis mogen van de chef)!

_/-\o_

Grtz,
LeLo.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt ook zoiets als thuiswerken ^^ (wat gewoon kan als je in kan loggen en de submitqueue kan bekijken)

en diegene die de meukposts schrijft zit in finland dus heeft geen koninginnedag

[edit]
Maar idd, alsnog bedankt voor het eventuele thuiswerken en het bijhouden van de FP etc. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Wiethoofd op 30-04-2008 17:19 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ook thuiswerken is 'werken' en dus 'niet vrij' hoor ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

O+

...vakantie is voor mietjes :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Nou gisteren en vandaag nog lekker vrij, morgen halve dag werken dan
lang weekend, Dinsdag weer gewone dagen werken.... :P

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
LeLo schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:13:
Beste redactie,

Gezien het aantal nieuwsposts op de FP vandaag, vermoed ik dat jullie géén vrije dag hebben gekregen van VNUmedia. Bij deze dan ook mijn oprechte dank voor jullie harde werk, en alvast een fijne avond toegewenst (als jullie tenminste gewoon naar huis mogen van de chef)!

_/-\o_

Grtz,
LeLo.
Beetje laat (ik was wel vrij ;)), maar fijn dat het wordt opgemerkt.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Het is wel fijn dat er tijdens "vakantiedagen" wat nieuws geplaatst wordt, het houdt de site veel levendiger. Een andere niet nader te noemen tech-site grijpt elke vakantiedag aan om geen nieuws te plaatsen... en dat geeft toch een beetje een niet levendig gevoel.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1