Ik heb 4 hardeschijven in mn bak (specs zijn niet meer up-to-date) en ik heb hiervoor de energymanagement aanstaan.
In principe allemaal goed maar er is 1 probleem waar ik geen fix voor kan vinden.
Op schijf E staat bijv mn audio, stel deze schijf gaat na 40min niks doen uit.
Nu start ik mn audiosoftware op en ga muziek luisteren.
Ik hoor de schijf starten en het nummer speelt af (zonder problemen).
Echter als het nummer is afgelopen is het stil, hoor ik de hardeschijf weer aandraaien en speelt ie het volgende nummer.
Dit is klote omdat nu mn hd's iedere keer weer opnieuw opstarten terwijl ze gewoon aan moeten blijven en er zit een stuk stilte tussen de muziek.
Ik gebruik de hardeschijf (hij word uitgelezen) maar hij stopt al weer met werken na een paar seconden/minuten terwijl ik dat op 40min heb ingesteld.
De power management is dus te agressief.
Is dit op te lossen?
In principe allemaal goed maar er is 1 probleem waar ik geen fix voor kan vinden.
Op schijf E staat bijv mn audio, stel deze schijf gaat na 40min niks doen uit.
Nu start ik mn audiosoftware op en ga muziek luisteren.
Ik hoor de schijf starten en het nummer speelt af (zonder problemen).
Echter als het nummer is afgelopen is het stil, hoor ik de hardeschijf weer aandraaien en speelt ie het volgende nummer.
Dit is klote omdat nu mn hd's iedere keer weer opnieuw opstarten terwijl ze gewoon aan moeten blijven en er zit een stuk stilte tussen de muziek.
Ik gebruik de hardeschijf (hij word uitgelezen) maar hij stopt al weer met werken na een paar seconden/minuten terwijl ik dat op 40min heb ingesteld.
De power management is dus te agressief.
Is dit op te lossen?