...heppik een IBM dtla-307030 gescored maar als ik hem benchmark met sisoft sandra presteert hij ver onder de maat (nivo ala udma-33)terwijl ik een ata-66 plank eronder heb. In het conf/sys-scherm van win98se kan ik ook al geen dma-transfer instellen ...zit daar het probleem en zoja wie weet hier iets meer van ?? IBM is heel karig met hun ter download aangeboden disk-tools.
DMA wel ingesteld ???
edit:
Oops niet goed gelezen. DMS is niet instelbaar. Wellicht dat je het probleem dus in de drivers moet zoeken.
Oops niet goed gelezen. DMS is niet instelbaar. Wellicht dat je het probleem dus in de drivers moet zoeken.
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Dat heb ik dus ook, ik ook de DTLA-307030 en Sandra scoort errug laag, maar ik vertrouw dat proggie inmiddels allang niet meer (heb al meer rare resultaten gehad).
Download Winbench 99 hier
Benchmark je schijf, en kijk hier bij Anandtech hoeveel je IBM hoort te halen.
Mijn schijf blijkt prima te presteren ondanks de slechte score in Sandra, 5.6MB in de Business Mark en 16,4MB in de High End Winmark (oid).
Edit: Onder win2k/ntfs en ATA-33 dus.
Download Winbench 99 hier
Benchmark je schijf, en kijk hier bij Anandtech hoeveel je IBM hoort te halen.
Mijn schijf blijkt prima te presteren ondanks de slechte score in Sandra, 5.6MB in de Business Mark en 16,4MB in de High End Winmark (oid).
Edit: Onder win2k/ntfs en ATA-33 dus.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Ik heb precies diezelfde drijf ...307030. En als je die domme benchmark proggies nou eens vergeet....vind je dan niet dat dat ding heerlijk snel en stil is vergeleken met andere schijffies?? Ik vind tenminste van wel, vergeleken met mijn iets oudere 17 gig maxtor 5400 rpm ata66 schijffie start die IBM alles ongeveer 2 keer zo snel op en ook een ghost maken van partitie naar partitie gaat ongeveer 2,5 keer zo snel!! Heerlijke schijf is het, ik had ook voor de aardigheid es met sisoft sandra gebenchmarkt en had gelezen dat mensen scores kregen van 16,000 tot soms wel 20,000 en ik kwam op ongeveer 10,000 uit dus dat leek een beetje tegen te vallen, nieuwe snellere cpu derin en toen bleek de schijf ook wat sneller geworden in ene,...score nu 12,000 geloof ik. Nog steeds minder dan die anderen maar ik geloof het allemaal wel met dat gebenchmark. Zou me verder aan me reet roesten. Die IBM is echt bere rap, denk niet dat je een fijner en sneller IDE schijffie erges kan krijgen!