Toon posts:

AVI / Divx naar DVD met ondertitels

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een week ben ik actief bezig met afleveringen van series en films op dvd te zetten na ze gedownload te hebben. Ik heb de aflevering, en ondertitel in dezelfde map gezet en dezelfde naam gegeven. Nu kan ik op de computer gewoon kijken met ondertitels, geen probleem maar telkens als ik het met Nero op een schijfje zet ziet hij de ondertitels niet.

Vanochtend heb ik WinAVI Video Converter gedownload en dat werkt wel goed. Ik heb nu Madagascar op dvd met ondertitels en een leuk menuutje. Enige minpunt is dat er in het midden zon logo staat. En die wil ik dus weg hebben.

Bovendien heb ik afleveringen van onder andere One Tree Hill die meestal AVI of DIVX zijn of LBP zijn. Tenminste er staat dan one.tree.hill.s05e01.hdtv.vostfr-LBP als bestandnaam, weet dan niet of het AVI of DIVX is. Maar het probleem is dat ik die niet kan converteren naar DVD met WinAVI.

Mijn vraag is dus simpel. Hoe kun je dat icoontje weghalen in het midden , ik wil niet dokken namelijk. Gezocht naar codes maar kon ze nergens vinden. En hoe ik het makkelijkst afleveringen van series met ondertitels kan wegbranden. En dan het liefst nog 4 afleveringen op een schijfje ofzo

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 22:37

TeeDee

CQB 241

Het kraken van WinAVI lijkt me niet de bedoeling hier...

Waar je wel naar zou kunnen kijken is bijvoorbeeld iets als DVD Flick. Kan een hele hoop formats aan, menu aanmaken, subs erbij en 4 aflevering op 1 DVD (krijg je wel geneuzel of kwaliteit, maar dat blijft wel goed) is peanuts.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:35:
Bovendien heb ik afleveringen van onder andere One Tree Hill die meestal AVI of DIVX zijn of LBP zijn. Tenminste er staat dan one.tree.hill.s05e01.hdtv.vostfr-LBP als bestandnaam, weet dan niet of het AVI of DIVX is. Maar het probleem is dat ik die niet kan converteren naar DVD met WinAVI.
Je gooit hier nogal wat termen voor elkaar. .avi is een container en Divx is een codec. Je kunt verder met bijvoorbeeld Gspot kijken wat voor formaat je video heeft.
Mijn vraag is dus simpel. Hoe kun je dat icoontje weghalen in het midden , ik wil niet dokken namelijk. Gezocht naar codes maar kon ze nergens vinden.
We gaan je hier niet helpen met het verkrijgen van illegale software.

Dit topic is gesloten.