Hallo,
Ik ben op zoek naar een laserprinter, maar kom er niet uit.
Ik wil hem in eerste instantie gebruiken voor het printen van potloodtekeningen en later misschien ook ander grafisch werk. Ik heb nu een inkjet en misschien gaat die wel weg als de laserprinter even gemakkelijk en niet duurder in gebruik blijkt.
De snelheid of extra functies maakt niet uit voor mij.
Wat betreft de prijs dacht ik aan €300 tot ± €500
Ohja, enveloppen (11x22cm) wil ik ook nog al een afdrukken.
Ik denk dat ik niet meer dan 5000 afdrukken per jaar ga maken...
Ik kan eigenlijk nergens een goed up-to-date artikel of vergelijking vinden, dus als iemand me kan helpen met tips of links, graag!
Een kennis van mij heeft een EPSON AcuLaser C1100N en is daar erg over te spreken...
(Die Epson AcuLaser C2800N Color is de nieuwe versie, toch?)
Waar ik wel wat gevonden heb is op kieskeurig.nl > http://www.kieskeurig.nl/...2&pcode=prin_laser&sort=2
, maar de meeste printers zijn niet beoordeeld, dus daar kom ik ook niet echt verder mee...
Ik ben op zoek naar een laserprinter, maar kom er niet uit.
Ik wil hem in eerste instantie gebruiken voor het printen van potloodtekeningen en later misschien ook ander grafisch werk. Ik heb nu een inkjet en misschien gaat die wel weg als de laserprinter even gemakkelijk en niet duurder in gebruik blijkt.
De snelheid of extra functies maakt niet uit voor mij.
Wat betreft de prijs dacht ik aan €300 tot ± €500
Ohja, enveloppen (11x22cm) wil ik ook nog al een afdrukken.
Ik denk dat ik niet meer dan 5000 afdrukken per jaar ga maken...
Ik kan eigenlijk nergens een goed up-to-date artikel of vergelijking vinden, dus als iemand me kan helpen met tips of links, graag!
Een kennis van mij heeft een EPSON AcuLaser C1100N en is daar erg over te spreken...
(Die Epson AcuLaser C2800N Color is de nieuwe versie, toch?)
Waar ik wel wat gevonden heb is op kieskeurig.nl > http://www.kieskeurig.nl/...2&pcode=prin_laser&sort=2
, maar de meeste printers zijn niet beoordeeld, dus daar kom ik ook niet echt verder mee...