Ik zit al een flinke tijd te zoeken op Google en hier op GoT, maar ik heb nergens iets kunnen vinden over een programma of optie die het mogelijk maakt je standaard WM6 SMS inbox te beveiligen met een wachtwoord. Ik heb er namelijk persoonlijke dingen instaan, en nu is het heel makkelijk voor anderen om deze berichten te lezen. Ik heb zelf al automatische code aanstaan na 5 minuten, want ik wil niet télkens die code in hoeven te voeren. Aangezien ik niet télkens m'n smsjes lees als ik het toestel even nodig heb, wil ik daar een code op zetten. Nu kom ik bij allemaal programma's als SKB SMS Manager en dat soort dingen, maar geen van allen werkt met de standaard WM6 sms inbox. Heeft iemand hier toevallig tóch een applicatie voor? Een goed alternatief is ook welkom, als ik maar geen nieuwe inbox krijg en ik niet bij élk gebruik van mijn toestel die code in moet vullen ( dat kan ik namelijk via WM6 zelf )
Alvast bedankt.
[EDIT] voor het geval het belangrijk lijkt te zijn, ik ben in het bezit van een HTC Touch Dual met de standaard meegeleverde firmware.
Alvast bedankt.
[EDIT] voor het geval het belangrijk lijkt te zijn, ik ben in het bezit van een HTC Touch Dual met de standaard meegeleverde firmware.
[ Voor 6% gewijzigd door Gydeon op 30-04-2008 03:01 ]