Toon posts:

HP Laptop dv8373ea start niet op ?? help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik deed vanavond mijn laptop aan en opeens hoorde ik een gekke piep en de laptop viel gelijk uit...
Ik drukte hem daarna gelijk weer aan en toen brande alleen de aanknop voor 3 seconden en daarna begon die te knipperen en viel die uit... Ik krijg hem nu helemaal niet meer aan de praat!! :( baal er echt verschrikkelijk van. Als ik hem aanzet dan start ook de fan en hardeschijven etc niet op.

Aanknop brand 3 tot 5 seconden, gaat knipperen en gaat dan weer uit.. Iemand een idee wat dit is? wat kan ik hier aan doen?

Ik heb hiervoor nooit problemen met me laptop gehad. Geen rare geluiden ofzo en hij is eigenlijk bijna volledig stof vrij. 1½ jaar oud

Alvast bedankt!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:31
HP bellen, op dit model zit standaard 2 jaar garantie (pick up and return). :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga vrijdag gelijk bellen naar HP. Op de laptop zelf staat 1 jaar garantie

Verwijderd

ff de accu er paar minuten uit halen, terugstoppen en vervolgens nogmaals proberen te starten.
Dit wil soms (uit eigen ervaring) soelaas bieden.

Anders toch ff contact opnemen met HP. Ook als de laptop maar 1 jaar garantie heeft, kan je toch na 1,5 jaar nog aanspraak doen op garantie. Echter dien je dan te bewijzen dat dit (defect) door normaal gebruik komt en dat is een ander verhaal ........ <lees moeilijk>

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 01:00 ]

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:31
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:23:
ik ga vrijdag gelijk bellen naar HP. Op de laptop zelf staat 1 jaar garantie
Op specifiek jouw type laptop, de DV8373EA zit 2 jaar garantie. Ik heb dezelfde laptop gehad.

Als het goed is, kan HP dit in hun systemen nakijken dat je recht hebt op 2 jaar garantie. Het kan wel zijn, dat je je eerst gratis moet registreren voor een verlengperiode van 1 naar 2 jaar. Dit kan allemaal via de telefoon.