If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.
En het is volstrekt normaal, dat icoontje.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Waarom staan de sata schijven dan niet onder hardware veilig verwijderen???Snake schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:35:
Neen. Hij herkent het ook niet als een USB, maar gewoon een verwisselbaar apparaat, wat normaal is, aangezien SATA Hot Pluggable is (gelijk USB).
En het is volstrekt normaal, dat icoontje.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
bedankt voor je (super) snelle reactie. Twazerty. De sata schrijf staat juist onder hardware veilig verwijderen. Dat is mijn probleem juist:P
Maar snake zegt nu juist dat dat normaal is.Codeaction schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:45:
Snake,
bedankt voor je (super) snelle reactie. Twazerty. De sata schrijf staat juist onder hardware veilig verwijderen. Dat is mijn probleem juist:P
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Optimaliseren voor snelle verwijdering (default) en
Optimaliseren voor prestaties. Dit lijkt me voor een interne hardeschijf een stuk interessanter en zal dat icoontje in je taakbalk laten verdwijnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Terror op 30-04-2008 11:25 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Dankje, ik kon het hier niet opzoeken hoe dat ook alweer precies zat, aangezien ik hier thuis geen computers heb die daar 'last' van hebben.Terror schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:25:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Zoek in appraatbeheer je SATA schijf op onder opslag volumes. In het 2e tabblad heb je nu de volgende opties:
Optimaliseren voor snelle verwijdering (default) en
Optimaliseren voor prestaties. Dit lijkt me voor een interne hardeschijf een stuk interessanter en zal dat icoontje in je taakbalk laten verdwijnen.
Optimaliseren voor prestaties uitgegrijst, en kan ik wel de opties voor schrijf cache selecteren.
Dit alles is op een Asus P5B-E Plus, op een JMicron controller.
EDIT: 1e post en niet goed gelezen daar het niet over eSATA gaat. Ik las het verkeerd omdat er sATA stond.
Blijft het feit dat ik zelf nog nooit een SATA schijf bij Hardware Veilig Verwijderen heb gezien.
[ Voor 22% gewijzigd door pafdaddy op 30-04-2008 18:23 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
En raar genoeg vandaag ook niet meer bij mijpafdaddy schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:11:
Mijn eSATA schijf wordt niet als verwisselbare schijf gezien, maar als een gewone harde schijf. In het 2e tabblad bij apparaatbeheer zijn ook de opties voor Optimaliseren voor snelle verwijdering (default) en
Optimaliseren voor prestaties uitgegrijst, en kan ik wel de opties voor schrijf cache selecteren.
Dit alles is op een Asus P5B-E Plus, op een JMicron controller.
EDIT: 1e post en niet goed gelezen daar het niet over eSATA gaat. Ik las het verkeerd omdat er sATA stond.
Blijft het feit dat ik zelf nog nooit een SATA schijf bij Hardware Veilig Verwijderen heb gezien.