Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Quote buttons

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:01
Is het misschien niet handig om "quote" buttons toe te voegen bij de poster ?

Dus zoals wanneer je een reactie plaats (hier of op de frontpage), dat je een buttontje hebt waarmee je direct twee keer
kan krijgen ?

Ik zit nu altijd maar te kopieren en plakken met de "splits quote" button, en ik zou het toch handig vinden moest er zo een ander zijn...

Just my two cents...

[/][q]

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
ik ben voor, ik loop ook altijd te kloten.
als voorbeeld: vbulletin heeft een functie genaamt "multiquote" werkt perfect.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik ben wel voor, echter ben ik meer van het typen, dus zal ik het toch altijd wel uittypen :P

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wat is er moeilijk aan gewoon even [/][q] te typen. Dat zijn maar 6 tekens plus eventueel een return, zo gedaan toch?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• HyperBart
[/][q]

Dit ? Dit geeft toch niets... ?
ik vind het altijd beetje klummelen met die vierkante haakjes, en ik heb vaak quotes nodig, zeker bij artikels...

Dan zit je daar met die "splits quote" optie te "kloten", kopieren, plakken enz...

[ Voor 22% gewijzigd door HyperBart op 29-04-2008 23:20 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Hier op het forum heb je dat toch al in insert_message mode? Of bedoel je niet de mogelijkheid om meerdere posts te quoten middels een button bij die post?

Op de frontpage lijkt me dat al helemaal minder (of zelfs niet) nodig aangezien je daar al genest kan reageren waardoor het meestal wel evident is op wie je reageert.

Intentionally left blank

• HyperBart
crisp schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:22:
Hier op het forum heb je dat toch al in insert_message mode? Of bedoel je niet de mogelijkheid om meerdere posts te quoten middels een button bij die post?
Insert message? Ik ken alleen quoten van een boodschap en dan zo verder op die quote verderbouwen in het reactie venstertje dat nu al voorgevuld is met een quote...
Op de frontpage lijkt me dat al helemaal minder (of zelfs niet) nodig aangezien je daar al genest kan reageren waardoor het meestal wel evident is op wie je reageert.
Mij net wel.. Hoe vaak ik wel niet een deel uit een artikel wil quoten en dat ik iedere keer die tags moet gaan typen...
het gat mij niet om de boodschap van diegene boven mij, uiteraard is nesting daar MEER als genoeg voor, als je dat niet kan volgen als je de reacties aan het lezen bent, dan is er iets mis met je structureel denken... :9

[ Voor 9% gewijzigd door HyperBart op 29-04-2008 23:51 . Reden: Kon beetje dubbelzinnig opgevat worden, leek precies alsof ik tegen iemand hier had ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

ah, je wil dus eigenlijk gewoon een button die een lege [quote][/quote] voor je invoegd?

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

Ach ik zie dat ik niet goed heb zitten lezen, ik dacht dat je quotes wilde breken. In dat geval gebruik je ze gewoon in omgekeerde volgorde: [q][/] Met als resultaat:
Dan hoef je ze dus ook niet volledig uit te typen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• HyperBart
crisp schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:30:
ah, je wil dus eigenlijk gewoon een button die een lege [quote][/quote] voor je invoegd?
Voila ;)
Liefst ook nog eens met een witregel ertussen, dus:

[quote]

[/quote]

[ Voor 32% gewijzigd door HyperBart op 30-04-2008 00:00 ]

• HyperBart
Heb 'm even bij devtrack toegevoegd, wist niet dat het daar ook kon, of kende het nog niet ;)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Gebruik je Firefox? Installeer dan gewoon de BBCodeXtra add-on. Heb je een aantal veelgebruikte tags beschikbaar in je muis context menu. Incl. mogelijkheden om de inhoud van je clipboard in een keer tussen de gewenste tags in een textveld te plakken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 05-05-2008 21:40 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• HyperBart
Uiteraard :9

Heb de add-on even gehaald, nu testen in gebruik...

Verwijderd

HyperBart schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:25:
Heb 'm even bij devtrack toegevoegd, wist niet dat het daar ook kon, of kende het nog niet ;)
Tof. Het lijkt mij ook een handige feature en lang niet iedereen gebruikt FireFox. Nou maar hopen dat Crisp een keer extra hulp erbij krijgt anders komen alle feature-requests nooit af..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 13:31 ]

• Dirk

Dirk

Ach, dat gaat je toch niet helpen, meer capaciteit is meer vragen... zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen... :P

• HyperBart
Dirk schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:34:
Ach, dat gaat je toch niet helpen, meer capaciteit is meer vragen... zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen... :P
offtopic:
Gaat dat ook op bij vrouwen ? :*)

Achja, crisp heeft het denk ik druk genoeg, staan genoeg dingen in devtrack die dringender zijn dan een hyperactieve gotter die quote buttons willen (echt niet slecht bedoelt !!)

Verwijderd

Dirk schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:34:
Ik help je wel: Door het introduceren van nog méér features, introduceer je nog méér kans op nieuwe bugs (tenzij Crisp een godlike^h^h^h^h goTlike programmeur is die nooit fouten maakt in zijn code 8) ). Wat dus nog meer werk oplevert :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 21:39 ]

• HyperBart
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:27:
[...]

Ik help je wel: Door het introduceren van nog méér features, introduceer je nog méér kans op nieuwe bugs (tenzij Crisp een godlike^h^h^h^h goTlike programmeur is die nooit fouten maakt in zijn code 8) ). Wat dus nog meer werk oplevert :p
Bwoah, ik denk nu niet echt dat een knopje hierboven dat een stukje tekst inplakt zo buggevoelig gaat zijn... ?

Of zit daar uberleet code achter die niet voor een eerstejaars TI te snappen is en die ikweetniethoeveel security holes met zich mee kan brengen ?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Orion84 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:37:
Gebruik je Firefox? Installeer dan gewoon de BBCodeXtra add-on. Heb je een aantal veelgebruikte tags beschikbaar in je muis context menu. Incl. mogelijkheden om de inhoud van je clipboard in een keer tussen de gewenste tags in een textveld te plakken :)
Hee dat ziet er best handig uit. Die ga ik even testen :)

edit:
Deze link is daarbij wat handiger. Die installeert makkelijker ;)

offtopic:
Even @ de bovenstaande discussie: ondanks dat crisp ongetwijfeld erg veel werk verricht, moet je bijvoorbeeld de devvers rob_erwt en ACM ook niet vergeten hé ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 06-05-2008 22:18 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
HyperBart schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:50:
[...]

Bwoah, ik denk nu niet echt dat een knopje hierboven dat een stukje tekst inplakt zo buggevoelig gaat zijn... ?

Of zit daar uberleet code achter die niet voor een eerstejaars TI te snappen is en die ikweetniethoeveel security holes met zich mee kan brengen ?
Volledig clientside, dus dan moet je het heel gek maken wil je er een security bug in maken.

• HyperBart
keel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:13:
[...]

Volledig clientside, dus dan moet je het heel gek maken wil je er een security bug in maken.
Ja voila dus...
het was ook semi-serieus hoor ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik snap echt niet waarom je zou vaak met een lege quote wil beginnen te schrijven? Gebruik de quote knop en knip de niet relevante tekst weg cq. splits die quote op in delen en klaar.

Die 2x per maand dat je van een andere site iets wil quoten ok, maar met deze feature gaan mensen voor interne quotes lelijke quotes zonder postlink, username en tijdstip fabriceren.

Oftewel: imo een feature met een zeer beperkt nut en met wel het risico dat er meer quotes op got een bronvermelding gaan ontberen, dus ik mot 't niet. ;)

{signature}

Pagina: 1