• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Ik heb hier een Acer CI-6330 die wel leuke foto's maakt, en dan met name buiten, en met genoeg licht. Dat toestel heb ik vooral voor in het donker ( met uitgaan ) gekocht maar hij stelt dan dus niet goed scherp. Ik wil dat ding daarom ook verkopen, maar hij heeft een opmerkelijk gebrek gekregen.

Het toestel pakt geen oplaadbare batterijen meer ( lens schuift uit, en gelijk weer in, na de melding op het scherm dat de batterijen leeg zijn ), en na 2 keer een foto met flitser (met normale batterijen) zijn de batterijen volgens het toestel ook leeg. Dit is erg vervelend, want eerst was dat helemaal niet het geval. Als ik de oplaadbare batterijen, en na de melding er weer uit haal, zijn ze volgens de oplader nog gewoon vol.

Het toestel werd verkocht met een oplader en twee batterijen, ook die werken er niet in. Ik denk dus dat er iets mis is met de sensor in het toestel, maar ik denk niet dat ik nog garantie heb op het toestel. Heeft iemand ervaring met dit probleem, en is er misschien iemand die er een oplossing op weet.

Ik heb google al bezocht, maar die kon er niets over vinden.

Voor de duidelijkheid, de batterijen zijn dus gewoon goed, het zal dus aan het toestel moeten liggen. Ook maakt het geen verschil uit, of ik nu het geheugenkaartje erin heb zitten of niet.