Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] Shift-delete map terughalen

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb in Outlook 2003 per ongeluk een map i.p.v. een bestand geshift-deleted. Nu wil ik graag die map terughalen. Ik heb uiteraard gezocht en op Google, maar geen programma's gevonden die gratis meerdere mails kan terughalen.

Wie weet hoe ik de map kan terughalen?

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 29-04-2008 18:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:31
Exchange bewaart normaliter nog een kopie van de verwijderde berichten tot de eerstvolgende backup (of whatever policy er ingesteld is), anders heb je pech als je pop3/imap gebruikt vrees ik

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => OFF omdat het m.n. OL betreft.

Eerste gedachte: als het gratis moet, is het blijkbaar geen belangrijke mail zodat je het ook gewoon kunt laten :X Heb je gekeken of de betaalde varianten iets terug zouden kunnen halen?

Geen backup van de PST gemaakt? Maak die in ieder geval alsnog voordat je OL weer start of een recovery probeert. En leer ervan door regelmatig te backuppen.

Ik ken geen gratis tools die het kunnen (behalve dan shareware/demo's die laten zien wat er is terug te halen en pas na betaling recoveren).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
base_ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:03:
Exchange bewaart normaliter nog een kopie van de verwijderde berichten tot de eerstvolgende backup (of whatever policy er ingesteld is), anders heb je pech als je pop3/imap gebruikt vrees ik
Exchange is hier niet van toepassing.
F_J_K schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:06:
CSA => OFF omdat het m.n. OL betreft.

Eerste gedachte: als het gratis moet, is het blijkbaar geen belangrijke mail zodat je het ook gewoon kunt laten :X
Niet gerecoverd: niet getreurd :)
Heb je gekeken of de betaalde varianten iets terug zouden kunnen halen?
Jazeker, maar zie ook jouw post ->
Ik ken geen gratis tools die het kunnen (behalve dan shareware/demo's die laten zien wat er is terug te halen en pas na betaling recoveren).
Die heb ik dus ook gevonden zoals Recovery Toolbox for Outlook, Cimaware OutlookFIX en Recovery4all.
Geen backup van de PST gemaakt? Maak die in ieder geval alsnog voordat je OL weer start of een recovery probeert. En leer ervan door regelmatig te backuppen.
Ik heb een backup op een fileserver en een archive op dezelfde pc. Maar die zijn wat ouder, dus da schiet niet op :)
Ik zal een backup van de .pst maken.

LinkedIn WoT Cash Converter