Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk roepen jullie dadelijk eerst allemaal dat ik in de zoek functie moet gebruiken en google. Graag deze mededelingen niet posten want dit heb ik al gebruikt.

In mijn bios heb ik geen wazig beeld. exhter wanneer ik in windows vista kom heb ik wel wazig beeld. Dit is pas wanneer je het woordje welcome ziet staan. Waarschijnijk is het dus een instelling. Het aantal hertz wijzigen heb ik al gedaan.
Weet iemand hier de oplossing van?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als je aangeeft dat je al gezocht hebt laat dan ook weten wat de resultaten hiervan zijn geweest en dus wat je allemaal geprobeerd hebt (naast Hz wijzigen). Al eens geprobeerd om nieuwe drivers erop te zetten bijvoorbeeld?

☻/
/▌
/ \

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Beetje meer info kan geen kwaad.

Wat heb je tot nu toe geprobeerd? Verschillende drivers?

edit: Te laat.

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 29-04-2008 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
hiervoor heeft hij het altijd gedaan. Drivers heb ik ook geprobeert te updaten aar dit hielp niks. Het lijkt mij dus echt een instelling. Dit is ook niet mijn eigen pc maar die van mijn moeder die altijd van dit soort vage problemen veroorzaakt door vanalles en nog wat aan te klikken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Draai je wel native resolutie van je monitor?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:05:
Waarschijnlijk roepen jullie dadelijk eerst allemaal dat ik in de zoek functie moet gebruiken en google. Graag deze mededelingen niet posten want dit heb ik al gebruikt.
Blijkbaar heb je dan nog niet de GoT FAQ gelezen waarin staat wat je allemaal moet melden bij een topic, en ook niet waar je naar gezocht hebt. Alleen roepen dat je al gezocht hebt is te makkelijk.

En je geeft geen enkele nuttige informatie, waardoor alleen helderzienden iets kunnen uitrichten. Monitor, videokaart, instellingen, etc etc. Maar als ik het zo lees staat je resolutie gewoon verkeerd. Al blijft dat gokken zonder informatie.

"Hiervoor heeft hij het altijd gedaan" zijn famous last words van mensen die niet weten wat ze doen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
resolutie:1280 bij 1024
hoeveelheid kleuren: 32 bits
vernieuwingsfrequentie: 60Hertz
videokaart: Nvidea geforce 6200
beeldscherm: doet er niet toe aangezien hij het in de bios wel goed doet
Ik heb gezocht op mensen die ervaring hadden met een wazig beeldscherm. Bovenstaande instellingen heb ik allemaal gewijzigd om te kijken of dit het probleem verhielp maar dat was niet het geval.

Verwijderd

beeldscherm doet er dus wel aan toe, graag even melden

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het ligt er ook een beetje aan wat je met wazig bedoeld. Als ik ergens een monitor op 60Hz ingesteld zie staan zie ik het trillen/wazig (in geval van CRT). Maar er zijn nog genoeg dingen die je zelf kunt uittesten, zoals ander beeldscherm gebruiken, standaard vga drivers, veilige modus, drivers volledig opnieuw installeren, etc.

☻/
/▌
/ \

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:31:
beeldscherm: doet er niet toe aangezien hij het in de bios wel goed doet
Wil je nu wel of niet geholpen worden? Als je wel geholpen wilt worden, doe dan svp moeite en wees niet zo stronteigenwijs. Het is niet aan jou om te bepalen of informatie wel of niet toe doet, geef die informatie gewoon. Je zegt zelfs niet eens of het een CRT of TFT-monitor is, en dat is van groot belang. Oftewel: geef merk, typenummer etc van de monitor, en alle andere informatie die misschien kan helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 29-04-2008 18:54 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

dude serieus, als jij geholpen wilt worden waarom neem je dan zon aso-attitude aan ?
of geef ons de info waarmee wij JOU willen helpen , of zoek het je lekker zelf uit , sjeeeeezzuusss

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• wasted247
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:31:
Ik heb gezocht op 'mensen die ervaring hadden met een wazig beeldscherm'.
Dit je letterlijke search string? Hoop t niet ;)

Oftewel waar heb je gezocht, met welke exacte woorden, wat kwam er uit? Zoals eerder genoemd zijn we niet helderziend hier.

Heb je het beeldscherm al eens aan een andere PC gehangen? Of een ander beeldscherm aan deze PC gehangen?

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
wasted247 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:06:
[...]

Dit je letterlijke search string? Hoop t niet ;)

Oftewel waar heb je gezocht, met welke exacte woorden, wat kwam er uit? Zoals eerder genoemd zijn we niet helderziend hier.
Volgens word het letterlijk bedoelt ;)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-05 10:45
Ik denk persoonlijk dat ie beter de topic titel kan veranderen in "Wie is helderziend en kan me helpen"

Als je een lcd scherm hebt (Helderziende actie) moet je gewoon ff de resolutie goed instellen.

Ps. anders ga je eerst ff uitzoeken hoe je op zaken moet zoeken en je zelf dingen kan uitvinden.
Je historische posts volgen ook niet bepaald de "GoT handleiding"

[ Voor 29% gewijzigd door Blackeagle op 30-04-2008 05:44 ]

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Pagina: 1