Kabelbreuk Logitech Z4

Pagina: 1
Acties:

• Av-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-02 18:59
Goedemiddag, ik heb iets langer dan een jaar geleden een Logitech Z-4 setje aangeschaft. Dit setje bestaat uit twee "satellites" en een subwoofer.
Sinds gisteren lijkt de set niet meer te werken, als ik hem aan zet komt er alleen een zwaar gebrom uit de woofer. Nu ben ik even gaan kijken waar het aan kan liggen en ik denk dat het aan een kabelbreuk in het draad van de controller ligt. Als ik het draad heen hen weer beweeg maakt het af en toe contact en lijkt het weer te werken tot ik het draad weer lostlaat.
Nu is mijn vraag of een kabelbreuk zelf op te lossen is of dat ik beter mijn garantie gebruiken kan. Het setje komt bij Alternate vandaan en ik weet uit ervaring dat deze niet al te snel zijn met garantie afhandeling ;) Ik heb ergens gelezen dat Logitech zelf ook aan garantie afhandeling doet, dus misschien dat ik die eerst probeer. Nog beter zou het natuurlijk wezen als zelf op te lossen is.

Afbeeldingslocatie: http://dump.th-clan.com/HPIM0358.JPG

mvg,
Wim

[ Voor 3% gewijzigd door Av- op 13-12-2013 00:05 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt me handiger om het op de garantie te gooien. Dan heb je er zelf geen gedoe/kosten aan. Valt dit echter onder de garantie?

• Av-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-02 18:59
Ik mag hopen van wel dat dit onder de garantie valt :)
Lijkt me inderdaad toch het handigste om gewoon op te bellen, als je er zelf aan gaat lopen prutsen heb je weer kans dat de garantie vervalt.

Tnx anyway

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 15:46

M14

Wat voor connector is dat? Lijkt op een 9p sub-D. In dat geval is het niet zo moeilijk om door te meten hoe de orginele connector is doorverbonden en er een nieuwe op te zetten.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 23:28

DaRoot

Some say...

Ik zou het inderdaad via de garantie proberen, en wel rechtstreeks bij Logitech zelf. Deze hebben een geweldig service-center.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Ik zou inderdaad direct met Logitech handelen, Alternate is ruk wat dat betreft.
Pagina: 1