Toon posts:

Enquete over videogames

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik ben bezig met afstuderen bij een game developer en onderzoek hoe spelers een emotionele band kunnen krijgen met een game. Hiervoor heb ik een aantal onderzoeken en 1 hiervan is een online enquete met wat vragen over verschillende aspecten van games. Alle hulp is welkom dus als jullie zin en tijd hebben om hem in te vullen graag.

http://www.thesistools.com/?qid=44681&ln=ned

alvast bedankt.

groeten,

sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Het algemeen beleid #spam, het is de bedoeling om eerst toestemming te krijgen voor enquetes. Oftewel: neem contact op met de lokale crew :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 13:21
Hoi,

Ik heb hem voor je ingevuld

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-10 17:13
Ik was eraan begonnen maar zo rond vraag 9 (meen ik) ben ik er maar mee gestopt. Ik vond de vraagstelling vrij irritant en ook hoef je niet bij elke vraag een selectieveld te maken waar je zelf de waarde kan invullen. Maak het dan of een open vraag. Of een keer een optie Anders: <invoerveld hier>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:32
Enquete zit idd vreemd in elkaar, ja/nee-vragen waar je meerdere antwoorden mag kiezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet heb je geen toestemming gevraagd deze enquete te houden. Dat vragen we omdat we zekerheid willen hebben dat het niet om een commercieel onderzoek gaat en we uiteindelijk ook de resultaten willen zien, dan hebben meer mensen er iets aan.

Stuur even een mailtje naar spmods apenstaartje tweakers.net, dan komt het waarschijnlijk wel goed :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.