Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boess
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 14:19
Ik heb gisteravond een advertentie geplaatst in de Vraag & Aanbod rubriek. Ik kan deze advertentie nu echter niet meer terug vinden. Ook de link er naar toe werkt niet meer en ik heb ook geen melding ontvangen dat de advertentie is verwijderd.

Ik heb de advertentie onder deze login geplaatst en de advertentie had het nummer 106215 (betreft een wii).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Wat gek, via je reacties kan ik deze terugvinden, maar dat is een reactie op een onbestaand item geworden. Ik gok dat een server een en ander ingeslikt heeft, want van het verwijderen van je advertentie is geen spoor te vinden.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boess
  • Laatst online: 03-10 14:19
Dat ziet er inderdaad nogal vreemd uit. Kan ik de advertentie opnieuw plaatsen of is deze nog te redden uit de spelonken van de server?

Er hadden 2 mensen gereageerd en ik zou het wel fijn vinden als ze de orginele advertentie kunnen terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je advertentie was gekoppeld aan een product in de Pricewatch. Dit product in de Pricewatch is verwijderd. Helaas is daarmee je advertentie ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Longbeard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:35:
Je advertentie was gekoppeld aan een product in de Pricewatch. Dit product in de Pricewatch is verwijderd. Helaas is daarmee je advertentie ook verwijderd.
Bug of Feature? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Een featured Bug. Dit is en was bekend we hebben er echter nog geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Hier wil ik toch graag even op aanvullen dat het hier om een product ging dat nog in de wachtrij stond om toegelaten te worden in de Pricewatch. Het is dus niet heel raar dat het product verdwenen is, gezien rond de 20% van de gesubmitte producten door ons afgekeurd wordt.
De bug zit hem er in deze in dat je in theorie een product kunt submitten, er gelijk een advertentie voor kunt maken en vervolgens overgeleverd bent aan of wij het product al dan niet accepteren. Het is veiliger om in de Pricewatch te zoeken naar een product en op basis van het product dat je al kunt vinden (en dus al is toegelaten) een advertentie te maken :)

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1