Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallow allemaal ik heb een eigenzaak in den bosch. En ik zou graag willen weten welke het goedkoopste leverancier is van computer onderdelen en accossoires.

Graag wil ik ook weten of het mischien in de buiteland beter is te halen dan hier.

Want ik heb al een aantal bedrijven geprobeerd zoals MC-dos en tecdate.nl. maar die prijzen niet echt wat ik zoek.

Heeft u mischien nog een aantal tips voor mij dat zou ik echt heel fijn vinden.

Bedankt,

Ricco :)

Verwijderd

Als jij een minimale omzet doet van 10k per maand dan wordt het wellicht wel eens interesant om bij Bas bijv te kijken. Als je die omzet niet haalt en een kleine omzet maar doet per maand zijn zaakjes zoals Quote wellicht interesant.

Overigens verwacht men hier wel een beetje vooronderzoek van je hier op dit forum. Wat heb je zelf gezocht?

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 21:14

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Volgens de WI Policy, valt dit onder commerciële activiteiten.

Verder al meer gezocht op Google? Check ook de Pricewatch op T.net.

Iets meer inzet wordt zeker gewaardeerd.

^-- modaspiraties mag je kenbaar maken via een Topic Report, niet door in een topic de wannabe-mod uit te hangen

[ Voor 17% gewijzigd door Rukapul op 29-04-2008 14:15 ]

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wel grappig dat je een eigen zaak hebt en zelf niet een goedkope leverancier kunt vinden :)

^--- ondanks dat je inhoudelijk een punt hebt verwelkomen we een nieuwe GoT-er niet op deze wijze!

[ Voor 37% gewijzigd door Rukapul op 29-04-2008 14:14 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:17

ralpje

Deugpopje

DeeJee schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:09:
Wel grappig dat je een eigen zaak hebt en zelf niet een goedkope leverancier kunt vinden :)
Of fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven, NOFI. <-- laat dit soort flames voortaan achterwege

In ieder geval: wat ga je omzetten? Wat voor producten wil je verkopen? Ga je verkopen aan de zakelijk markt, of aan consumenten? Waarom zijn die prijzen niet wat je zoekt? Waar denk je dat goedkope webshops hun spullen inkopen? Denk je niet dat het verschil in hun verkoopprijs en de inkoopsprijs voor jou ergens zit in de hoeveelheid die afgenomen wordt?

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 29-04-2008 14:14 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:35
Welkom op GoT.

Ik ga dit topic sluiten. In deze vorm is het wel een hele simpele vraagstelling waar je zelf ook een vrij redelijk antwoord op moet kunnen vinden. Daarnaast past het niet in het Werk & Inkomen forum. Mocht je na eigen onderzoek nog vragen over hebben dan pasen die waarschijnlijk het best in Shopping Forum. Zoek ook nog even in de search, want zaken met leveranciers van computerspul komt wel vaker langs.

PS: tweakers groeten elkaar permanent en daarom zetten we onze naam niet meer onder een reactie :) (zie hiervoor o.a. Het algemeen beleid )

En aan de onvriendelijke reacties hierboven: laat dat voortaan. Een volgende keer flamen zal gevolgen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 29-04-2008 14:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.