Hallo,
Ik ben nieuw op deze site, dus het is mogelijk dat ik dit topic in een verkeerde sectie start.
Ik ben van plan om binnekort een nieuwe pc te gaan kopen. Ik wil deze pc voornamelijk gaan gebruiken om te gamen. Nu heb ik zelf niet zo heel veel verstand van pc's, maar iemand heeft me dit systeem aangeraden.
Kast: Antec Sonata III (with 500 Watt power supply)
Geheugen: GeiL 2 GB DDR2-800 (2 times, so 4GB total)
Grafische kaart: MSI NX8800 GT OC (Retail, TV-Out, 2x DVI)
Harde schijf: Samsung SpinPoint S (Bulk, HD161HJ, NCQ)
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6750 (Boxed, FC-LGA4)
Moederbord: MSI P35 Neo2-FR (Retail, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)
De prijs van dit systeem is 650 euro.
Nu wilde ik graag weten wat jullie van dit systeem vinden. Is het rendabel? Is het een goed systeem om te gamen? Wat zou er aangepast kunnen worden om een betere prijs/kwaliteit verhouding te krijgen?
Alle hulp is welkom, alvast bedankt
Comr
Ik ben nieuw op deze site, dus het is mogelijk dat ik dit topic in een verkeerde sectie start.
Ik ben van plan om binnekort een nieuwe pc te gaan kopen. Ik wil deze pc voornamelijk gaan gebruiken om te gamen. Nu heb ik zelf niet zo heel veel verstand van pc's, maar iemand heeft me dit systeem aangeraden.
Kast: Antec Sonata III (with 500 Watt power supply)
Geheugen: GeiL 2 GB DDR2-800 (2 times, so 4GB total)
Grafische kaart: MSI NX8800 GT OC (Retail, TV-Out, 2x DVI)
Harde schijf: Samsung SpinPoint S (Bulk, HD161HJ, NCQ)
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6750 (Boxed, FC-LGA4)
Moederbord: MSI P35 Neo2-FR (Retail, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)
De prijs van dit systeem is 650 euro.
Nu wilde ik graag weten wat jullie van dit systeem vinden. Is het rendabel? Is het een goed systeem om te gamen? Wat zou er aangepast kunnen worden om een betere prijs/kwaliteit verhouding te krijgen?
Alle hulp is welkom, alvast bedankt
Comr