Hey,
Sinds kort heb ik een nieuwe pc, alles werkt top er aan.
Alleen... Krijg ik steeds een soort van crash bij het kijken van online filmpjes met mediaplayer (streams en .wmv files zover ik weet)
Meestal is het al gelijk raak na 10sec of soms na een paar min.

Snap hier totaal niks van, en als ik dan de stream afsluit crasht/bevriest mijn pc binne 5sec en zie ik me hele beeldscherm zo.

Windows aantal keer opnieuw geinstaleerd + driver updates.
Verschillende mediaplayer versie's geinstaleerd + Klitecodec pack.
Niks werkt.
Ja alleen als ik heel snel het /bron/linkje uit de stream haal en in VLC player plak werkt die gewoon wel goed.
Maar wil gewoon Mediaplayer blijven gebruiken, en niet aantal verschillende programma's
En .mpg en .avi enz heb ik allemaal geen last van lijkt wel alleen met livestream(.wmv)
Iemand al eerder gehad?
Hier mijn pc specs.
Core 2 Duo E8400
Asus p5n-d
XFX 512 d3 x 8800GTS XXX
d2 4GB 800-555 XTC Gold k2
Mediaplayer versie: 11.0.5721.5230
Windows xp 32x Corporate + alle update geinstaleerd
Alvast heel erg bedankt, kom er zelf niet meer uit
Sinds kort heb ik een nieuwe pc, alles werkt top er aan.
Alleen... Krijg ik steeds een soort van crash bij het kijken van online filmpjes met mediaplayer (streams en .wmv files zover ik weet)
Meestal is het al gelijk raak na 10sec of soms na een paar min.

Snap hier totaal niks van, en als ik dan de stream afsluit crasht/bevriest mijn pc binne 5sec en zie ik me hele beeldscherm zo.

Windows aantal keer opnieuw geinstaleerd + driver updates.
Verschillende mediaplayer versie's geinstaleerd + Klitecodec pack.
Niks werkt.
Ja alleen als ik heel snel het /bron/linkje uit de stream haal en in VLC player plak werkt die gewoon wel goed.
Maar wil gewoon Mediaplayer blijven gebruiken, en niet aantal verschillende programma's
En .mpg en .avi enz heb ik allemaal geen last van lijkt wel alleen met livestream(.wmv)
Iemand al eerder gehad?
Hier mijn pc specs.
Core 2 Duo E8400
Asus p5n-d
XFX 512 d3 x 8800GTS XXX
d2 4GB 800-555 XTC Gold k2
Mediaplayer versie: 11.0.5721.5230
Windows xp 32x Corporate + alle update geinstaleerd
Alvast heel erg bedankt, kom er zelf niet meer uit