na lange twijfel tussen een E90, Tytn II en een E61i is mijn keuze uiteindelijk gevallen op een E61i.
De keuze voor Nokia vooral ivm de belkwaliteit ( ook met Bluetooth carkit )
Ik moet zeggen dat ik met name over de belkwaliteit niet te spreken ben.
Als ik iemand aan de lijn heb, dan klinkt deze niet zuiver, maar eerder schel; net als of het speakerstje niet helemaal goed is.
verder kreeg ik met mijn E50 wel eens klachten als ik handfree belde met mijn CK7W carkit dat er een echo was. Nu met de E61i krijg ik nog veel meer klachten.
ik heb op de Nokia site gekeken voor een software update, maar als ik mij code invoer ( die op het witte plaatje staat achter de batterij ) dan geeft deze aan dat er geen updates zijn.
Het lukt me uberhaupt niet om de software tool te downloaden op d NOkiasite.
wie kan me helpen ?
De keuze voor Nokia vooral ivm de belkwaliteit ( ook met Bluetooth carkit )
Ik moet zeggen dat ik met name over de belkwaliteit niet te spreken ben.
Als ik iemand aan de lijn heb, dan klinkt deze niet zuiver, maar eerder schel; net als of het speakerstje niet helemaal goed is.
verder kreeg ik met mijn E50 wel eens klachten als ik handfree belde met mijn CK7W carkit dat er een echo was. Nu met de E61i krijg ik nog veel meer klachten.
ik heb op de Nokia site gekeken voor een software update, maar als ik mij code invoer ( die op het witte plaatje staat achter de batterij ) dan geeft deze aan dat er geen updates zijn.
Het lukt me uberhaupt niet om de software tool te downloaden op d NOkiasite.
wie kan me helpen ?