Toon posts:

KPN ziet aantal internetabonnees stijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: KPN ziet aantal internetabonnees stijgen door Het Net en Telfort

Ik vind deze kop een beetje misleidend. Toen ik de kop zag, dacht ik dat KPN het significant beter deed omdat Het Net en Telfort veel klanten binnenhalen. Toen ik echter het nieuwsbericht las, las ik dat er "nauwelijks" een stijging was. Ok, letterlijk gezien klopt de kop wel. Maar ik had toch een ander nieuwsbericht verwacht, waarin stond dat KPN goede zaken deed. Niet dat er nauwelijks groei was. :)

Er staat bdw ook nog een spelfoutje in:
Over de eerste drie maanden van het jaar heeft het telecombedrijf een nettowinst van 334 miljoen euro geboekt op een omzet van 3,57 miljoen euro
Een omzet van 3,57 miljoen en 334 miljoen winst? Dat vind ik knap, meer winst dan omzet. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 11:09 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:04:
Ok, letterlijk gezien klopt de kop wel.
Het probleem is dus dat er geen probleem is :)? De fout mbt miljard was al eerder aangepast.

[ Voor 27% gewijzigd door Wilbert de Vries op 29-04-2008 13:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:11:
[...]

Het probleem is dus dat er geen probleem is :)? De fout mbt miljard was al eerder aangepast.
Mja, deels. Letterlijk gezien klopt de kop, figuurlijk gezien niet. Misschien is het toevoegen van het woord 'marginaal' of 'minimaal' aan de kop een goede optie. Ik vind iig dat de kop de lading niet helemaal dekt, het gaat er immers niet om dat KPN het aantal abonnees ziet stijgen, maar dat de stijging klein is. Althans, dat lees ik in het nieuwsbericht. :)