Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaks,

kb945432 in maar is deze update uitgekomen. Deze kan na de installtie foutmeldingen veroorzaken in office wat betreft het niet meer openen van bijlages met jpg's..

Ik heb hiervoor op tweaks gezocht of er oplossingen waren en deze kon ik niet specifiek vinden. Er kwam geen resultaat uit. Ook bij google krijg ik constant te zien dat er nog geen hotfix voor kb945432 beschikbaar is die het probleem oplost.

Weet iemand hier meer van of heeft iemand het probleem ook ondervonden?
&
Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
(Jah de update kan ik verwijderen maar is er geen hotfix?)

Mvg,

Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Je formuleert je vraag niet erg duidelijk. Als de betreffende update van Office voor jou meer nadelen dan voordelen heeft, verwijder 'em dan. En als dat niet lukt: Office verwijderen, opnieuw installeren en voorkomen dat deze update wordt geïnstalleerd.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg problemen met deze update dat ik JPG's niet als bijlage kan openen.

Mijn vraag is dan ook:

Weet iemand een hotfix voor deze update?

Nee alles opnieuw installeren is niet de bedoeling als het om veel pc's gaat. Dan zou er een nieuwe update moeten komen dit het probleem tegen gaat.

Weet iemand een update die dit probleem tegen gaat?
Op het moment ben ik zelf ook nog druk aan het zoeken naar een hotfix die dit maakt maar kan er vrij weinig over vinden. Hoewel het een bekend probleem is bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Krijg je foutmelding o.i.d. bij het openen van JPG's ofzo?

Grote kans dat het er totaal niks mee te maken heeft, maar sinds wij hier Outlook 2007 uitgerold hebben kan Microsoft Photo Editor geen JPG's boven een resolutie van 19xx X xxxx meer openen. Om maar een gooi te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lemme give you da link:
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

Hier staan de meldingen die meer mensen hebben maar een oplossing staat er niet echt bij..

Het is niet dat iedereen het probleem heeft.. maar ik wel :P,, en nog een aantal mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:41
Na even gekeken te hebben lijkt het dat deze patch veroorzaakt dat outlook de bijlages in emails niet meer kan openen die van mac clients komen: klik

Laatste reactie van die site geeft aan dat Microsoft weet dat het probleem er is en dat ze het gaan oplossen. Tijdelijke oplossing zou kunnen zijn om de emails met een andere client binnen te halen dan outlook 2003, de emailtjes exporteren naar een andere emailclient of de patch te verwijderen tot er een fix is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:45
wij hebben dit probleem ook gehad. gewoon deze desbetrefende update Deinstlleren en probleem is verholpen.

Groeten Léon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leondendungen schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:38:
wij hebben dit probleem ook gehad. gewoon deze desbetrefende update Deinstlleren en probleem is verholpen.

Groeten Léon
LEES EERST VOOR JE POTS PLEASE. Ik zei dat ik dat niet ga doen en we weten allemaal wel dat dat de oplossing is.. Spam poster argg..

Modbreak:Euh.. denk je dat het werkt om medeposters zo te woord te staan? :)

Doe eens niet?

@ Bonzo

Dank je wel voor je reactie. Deze topic mag dicht. Ik weet voor even voldoende. Ik wacht het af deze zal vast wel met de nieuwe maandelijkse patch mee komen.

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 29-04-2008 19:26 ]

Pagina: 1