Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik ga waarschijnlijk de zwarte n82 bestellen! :)

Wat zit er nou allemaal precies in bij dat vodafone basis abonnement?
Want ik zou hem willen bestellen inclusief vodafone 22.50 (2J).
Je betaald dus €18 in de maand, krijg 22.50 beltegoed. Maar wat kan je daarmee? Zowiezo smsen + bellen naar Nederlandse nummers. maar ook naar buitenlandse nummers? 0900 nummers?

En gaat internetten (3,6 mb/s) (€0,75 p kwartier) ook via die bundel? (OF apart?? )

Want ik hoor van verschillende mensen dat internet er niet in zou zitten, maar hier lees ik van wel?

http://www.vodafone.nl/Vo...ievenfolder_2101_2008.pdf

(pagina 5, rechts)

dankje!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:26
Erhmm. Bel vodafone zou ik zeggen, of stap een vodafone store in. Die kunnen je het haarfijn uitleggen.

Pvouput live

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 21:50

Kettrick

Rantmeister!

Krypt schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:23:
Erhmm. Bel vodafone zou ik zeggen, of stap een vodafone store in. Die kunnen je het haarfijn uitleggen.
Ja, "Alles zit in de bundel, graag hier even tekenen!"... ik zou zo'n beetje elke partij vertrouwen behalve waar je het contract mee af gaat sluiten ;). Wat gezonde achterdocht is in zo'n situatie erg verstandig :)

Ik heb inmiddels een jaar of 6 vodafone, maar stap over enkele maanden over naar een andere provider. ( helaas bestaat het dutchtone van 10 jaar terug niet meer.. :( ). Het is mij na al die jaren nl. nog steeds niet duidelijk wat er nou precies binnen en buiten valt, elke maand weer een verassing 7(8)7

edit:

Overigens is dat niet de reden dat ik vertrek, meer een principekwestie naar aanleiding van de ronduit schandalige manier waarop ze mijn vriendin behandeld hebben..

[ Voor 11% gewijzigd door Kettrick op 29-04-2008 09:30 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit is simpelweg een klantenservice vraag en deze mag je dus aan Vodafone voor gaan leggen. Zit weinig discussie waarde in dit topic ;)

Dit topic is gesloten.