Toon posts:

Videokaart kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Koelertje was kapot, dus ik een nieuwe er op gezet (heeft wel een dag zonder koeling gelopen!!!), en hij werd 50+ graden heet!!
Nu met een super groot koelblok 55graden of zo, en de memory werd normaal 30 graden, en nu 40 of zo.
Heel heet dus!!!
Is mijn kaartje kapoet?

Verwijderd

JA duh waarom tuurlijk niet als ie het nog doet.. als je niet heb liggen lopen tweaken ofzo met da ding overclocken en shit

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar hij word 2x zo warm.
Maar ik denk dat ik het heb, zoeen transistor (of hoe de fuck zoeen ding heet) word opeens veel warmer, ik ga daar een een dik koelblok op doen (morgen, niet vandaag), en dan hopen dat de rest maybe ook iets koeler word, je weet maar nooit.
Ik hoop dat dit helpt.
Ik laat het morgen weten, en JA, ik heb lopen overklokken, hij was heel hoog overclocked toen hij die dag zonder koeling heeft gelopen, kreeg toen heel vaak dat het beeld door elkaar liep enzo.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
samengevatHeel hoog overgeclocked zonder koeling
Lekker slim bezig, en jij noemt jezelf koelertje ???? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist NIET dat die koeler stil stond! Anders had ik hem echt NIET overclocked, alleen nu word dat ding 2x zo warm. Vet groot koelblok er op zitten. Koelblok van een PII namelijk. Koelblok word wel ongeveer 50 graden heet!!!
Dan klopt er toch iets niet volgens mij, want dit was eerst 2x zo min!!
En het mem word ook 2x zo heet! +/- 40 graden.
Dit is gewoon niet leuk meer!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou de temp zo ff opmeten, en dan laat ik het weten!

edit:

toch wat ik dacht, 50 graden word het koelblok van de chip, 45 graden word het plastic van de kaart (achterkant chip).
Memory 40 graden, en de transistors (of hoe de fuck die zooi heet) word even heet als de chip (ook heel vet koelblok op).
Dit klopt toch niet he?
Pagina: 1