Geen enkele!
Ik heb hierover al een mail gestuurd:
"Echter vroeg ik mij af of er in de toekomst ook ondersteuning komt voor het spelen van blue ray iso's, matroska (.mkv), H 264 en andere HD formaten."
Dit was de reactie:
"Geachte klant,
Er komt helaas geen ondersteuning voor de door u voorgestelde formaten, dit is een hardware beperking
en chipset afhankelijk.
De MP-450 hardware kan niet alle codecs perfect verwerken (zie tabelle hieronder).
Soms is het nodig een videobestand te converteren met zo weinig mogelijk additionele opties bij het encoderen.
Juist bij .avi bestanden bestaan inmiddels honderden codecs. Helaas kunnen wij niet in details assisteren, wat de juiste instellingen zijn.
De Windows-Mediaplayer kan natuurlijk (omdat hier alles software is) meestal duidelijk meer
verschillende bestanden herkennen/weergeven als een hardware oplossing."
Tabel is een suffe tabel met codecs enzo.
Ik heb gezegd dat ik dat ding niet meer hoef.. ben benieuwd naar hun reactie. Op de site, waar ik hem gekocht heb, wordt er nota bene gezegd HD compatibel.
Heb dit nog even toegevoegd:
"Hallo,
Gaarne wil ik nog iets toevoegen aan onderstaand email. Ik wil hierbij verwijzen naar jullie eigen site!
http://www.freecom.nl/ecp...D=1147076&ssCatID=1147076
Hierop staat het volgende:
"Draadloze multimedia speler inclusief HDMI video output voor glashelder beeld en fantastisch geluid. Kijk naar films driect op uw TV of luister naar muziek op uw HiFi, zonder gebruik van uw PC! HD compatible
Draadloos, HD compatible multimedia speler*
Inclusief HDMI video output
*LCD TV met HD support vereist."
Deze informatie is dus gewoon fout, aangezien uit vorige correspondentie duidelijk is geworden dat HD niet ondersteunt zal gaan worden. Met deze informatie wil ik dus graag mijn verzoek tot het retour sturen van het apparaat kracht bij zetten."
[
Voor 25% gewijzigd door
Bl4ckviper op 13-10-2008 12:01
]
Be fast .... Be furious....