Harman Kardon DVD 37 regiovrij ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:03

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Aangezien er hier een boel mensen zijn die HK versterkers hebben, vermoed ik dat er ook enkelen zijn die een HK DVD 37 hebben als DVD speler.

Ik vroeg me af of je deze ook regio vrij kan maken/krijgen ?

Reden van de vraag is simpel, ik heb ondertussen een HK AVR 147 aangeschaft, en aangezien die in de woonkamer komt te staan, vind ik dat daar ook een bijhorende DVD speler bij moet komen, aka de DVD 37.
Echter heb ik een boel DVD's van de VS en Japan.
Momenteel speel ik die af op men regiovrije Philips DVD speler, maar die heeft totaal niet de looks om bij op de kast te staan op de versterker.

Vandaar de vraag : is het mogelijk om de HK DVD 37 regiocode vrij te maken of niet ?

Weet eigenijk niet echt of dit een vraag is die binnen de GoT policy valt, aangezien het zo een randgevalletje is van mag je een DVD speler regiocode vrij maken of niet.
Indien het niet mag, mag dit topic gesloten worden.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

www.videohelp.com

http://www.videohelp.com/dvdhacks/harman-kardon-dvd37/7975

zo moeilijk was dat ook weer niet toch :)

[ Voor 75% gewijzigd door Ray op 29-04-2008 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 22:16
ERG goed topic aangezien de mijne 16mei binnen moet zijn:)

Thanks mate!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Falcon10,

Je kan ze inderdaad regio vrij maken, alleen weet je zeker dat je de spelers van HK wilt gebruiken? Ik vind ze persoonlijk erg tegenvallen en duur.

Voor de DVD37 betaal je rond de €250 euro terwijl je een vergelijkbare speler (misschien wel beter) voor minder geld hebt, te kijken naar de Yamaha DVD-S 661. Deze Yamaha heeft ook HDMI en zelf up-scaling. Iets wat zeker een belangrijk missend punt is op de DVD37. Ja, op internet staat 1080i uit, dit is mag dan wel upscaling zijn maar wel een schande!!

Die Yamaha kan naar 1080P, zeker met een 24k vergulde kabel, in één keer gegoten en 3x afgeschermd op een mooi full HD scherm haal je zeker een dikke kwaliteit!

Overigens, is het regio vrij maken van je dvd speler het zelfde als het simlock vrij maken van je telefoon.

Het apparaat is van jou zelf, omdat je harware matigs niets veranderd in het apparaat is het dus niet schadelijk om je apparaat regio vrij te maken. Op het moment dat je hem zou open maken vervalt je garantie pas. Harman kardon kan dus weinig zeggen over het regio vrij maken van je dvd speler.

Je moet wel weten dat het op eigen risico is, mocht er toch wat mis gaan kunnen zei altijd zien of je speler regio vrij is. Mochten zei van mening zijn dat er door het regio vrij maken iets kapot is gegaan aan het apparaat heb je een probleem!

Succes en veel plezier met je dvd speler!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

Toppe schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:48:
Op het moment dat je hem zou open maken vervalt je garantie pas. Harman kardon kan dus weinig zeggen over het regio vrij maken van je dvd speler.

Mochten zei van mening zijn dat er door het regio vrij maken iets kapot is gegaan aan het apparaat heb je een probleem!
Ja heel duidelijk 2 tegenstrijdige zinnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:03

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Thanks Ray.

Bedankt voor de tip Toppe, ik ga men DVD 37 waarschijnlijk aan net geen 190 euro kunnen halen in Duitsland, dus valt nog mee. Die upscaling is inderdaad een beperking, doch zit ik daar niet zo erg mee in.
Uiteindelijk is het "maar" een DVD speler, en dan kan HD me weinig schelen, aangezien dat niet echt het promo verkooppraatje is voor DVD, maar Blue Ray en HD-DVD.
Bij die laatste 2 zou ik wel eisen dat de speler Full HD in 1080 kan zonder upscaling.
Voor men DVD speler speelt me dat niet echt een rol.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Is er eigenlijk al een Blue Ray speler van HK?

Is op zich wel een lekker idee voor de toekomst:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252976

1. zet de dvd speler aan zonder dvd o.i.d.
2. druk op de afstandbediening de "setup" knop in.
3. toets "3141590"in, zodra je deze code hebt ingevoerd komt er op de display van de dvd-speler "region 0" te staan.

BluRay hebben ze op dit moment nog niet volgens mij. Zit er ook erg op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Anoniem: 252976 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:33:
1. zet de dvd speler aan zonder dvd o.i.d.
2. druk op de afstandbediening de "setup" knop in.
3. toets "3141590"in, zodra je deze code hebt ingevoerd komt er op de display van de dvd-speler "region 0" te staan.

BluRay hebben ze op dit moment nog niet volgens mij. Zit er ook erg op te wachten.
WAUW....dat het zo onwijs simpel is.
You're the king:)
Goed bezig!

En zo gauw iemand iets weet over een BluRay speler van HK hoor ik t graag:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

lj_tree schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:12:
[...]

Goed bezig!

En zo gauw iemand iets weet over een BluRay speler van HK hoor ik t graag:P
Shit, wat moest ik moeilijk doen met mijn Cambridge speler dan... Die moest ik uit de doos halen, aansluiten, een dvd van een willekeurige regio pakken, en die afspelen :+

spoiler:
Cambridge Audio boycot regiocodering, en hun spelers zijn standaard al regio-vrij

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252976

@ deepbass909

Dat is het nadeel van de DVD 37, erg mooi apparaat, goede upscaling naar full HD, maar veel problemen met "vreemde" dvd's maar met deze tric is het bij mij goed opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 21:25
lj_tree schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:12:
[...]
Goed bezig!
Dat stond in de link die Ray gaf ook al. Zeker niet op geklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:11

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Toppe schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:48:
Falcon10,

Voor de DVD37 betaal je rond de €250 euro terwijl je een vergelijkbare speler (misschien wel beter)
Kreeg de speler voor 150 euro met een extra HDMI kabel (gewoon in NL) :P
Heb wel de hele set gekocht van H/K al met al heb ik een fixe korting gehad :+

[ Voor 27% gewijzigd door Daan_ op 30-04-2008 10:11 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Modbreak:Spammen doe je maar ergens anders!

[ Voor 81% gewijzigd door voodooless op 05-05-2008 18:20 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Pagina: 1