Computersystemen apothekers onbetrouwbaar

Pagina: 1
Acties:

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 06:15

elTigro

Es un Gringo!

Topicstarter
hier (nieuws: Computersystemen apothekers onbetrouwbaar)
staat onder andere dat er oorzaken zijn gevonden die 'kunnen leiden tot fouten in de uitgifte van onjuiste medicijnen'
Nu is een foutje altijd jammer, maar als er fouten worden gemaakt bij de uitgave van onjuiste medicijnen vind ik het toch altijd minder erg dan als er fouten worden gemaakt bij de uitgave van juiste medicijnen. 8)

Het lijkt me eerder dat de fout er uit bestaat dat er onjuiste medicijnen worden uitgegeven. (moet er trouwens niet aan denken!)

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Verwijderd

Volgens mij heb je geen gelijk, wel zou er kunnen staat 'kunnen leiden tot fouten in de uitgifte van DE juiste medicatie' (of iets dergelijks) Wat jij schijft moest ik vaker lezen dan het originele stukje. ;)

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 06:15

elTigro

Es un Gringo!

Topicstarter
(uiteraard) vind ik dat ik wel gelijk heb :+ want de zin klopt niet. Dat het later duidelijk gemaakt wordt doet er niets aan af dat het niet klopt.
Ik zou dan eerder iets schrijven als: "die kunnen leiden tot fouten in de vorm van de uitgifte van onjuiste medicijnen"

Ik ben het trouwens wel met je eens dat ik het enigszins cryptisch heb opgeschreven maar dat is een klein (cynisch) trekje dat ik van een leraar engels van de middelbare school heb overgehouden. Dat is trouwens ook het enige positieve aan die man, want ik vond het een vervelend mannetje.

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Eens: 'onjuiste' verwijderd, moet weer kloppen zo...