Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
Hola mensen,

Mijn 2 GB G3 heeft het geloof ik begeven. De Play button die tevens als startup button dient is kapot. Precies 1 week voordat ie 1 jaar oud is.... |:( :( grrrrrrr.
Valt me vies tegen van iAudio. Ding is echt weinig gebruikt. Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn lees ik o.a. op iAudiophile.net forum.

Heeft iemand ervaring met die zijn of haar speler in Azie of buiten Europa gekocht heeft en garantiebepalingen? Tu&Tu zegt dat de garantie alleen geldt voor het land waar die gekocht is, en in mijn geval is dat Vietnam...... hmm minder want dacht dat het wel wereldwijde garantie was (zeiden zij natuurlijk wel daar ;( ) maar daar terug heen sturen wordt denk ik niks. Iemand ervaring met opsturen naar zo'n soort land en dat het opgelost werdt en dat het ding weer terugkwam?

Of had je hem kunnen laten fixen in NL met garantie of toch met reparatiekosten? Zoja, wat kostte het fixen van ditzelfde probleem (als je dat dus ook had..)?

Op iAudiopohile.net forum is er iemand die heeft het defect zelf gesoldeerd door de G3 open te maken en het kapotgedrukte elementje te solderen. Schijnt heel erg priegelwerk te zijn.... dus weet niet of ik dat moet wagen...iemand dat ook geprobeerd en succes ermee gehad?

Hoop dat iemand enige info kan geven.

Dank alvast!

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topic afgesplitst van het algemene iAudio-flashtopic; problemen horen in een apart topic :)

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
ow ok, thx :)

dacht dat dit ook wel bij de ervaringen kon

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)