Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Creative Zen 8GB nu sinds december en ben er erg tevreden over, alleen sinds kort is het voor mij onmogelijk om de Zen nog aan te sluiten op de PC: krijg steeds de melding "USB Device Not Recognized" en iets van dat het apparaat niet goed werkt.... Heb hem op 3 PCs aangesloten, drivers opnieuw geinstalleerd, MP3speler gereset: steeds dezelfde melding... Iemand anders hetzelfde probleem? Of beter: een oplossing?

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 10:54

harlekein

Creator Owner

Ik heb dit probleem gehad toen het apparaat nieuw uit de doos kwam. Na wat googlen en experimenteren kwam ik erachter dat WMP 11 op een of andere manier de boosdoener is.

Wat je eerst even moet doen: device manager > de zen vinden en uninstallen.

Nadat ik deze en aanverwante software compleet had verwijderd, vervolgens ook de Creative software, daarna PC herstart, Creative zooi weer installeren, weer een herstart. Toen werkte het. Firmware van de Zen gaf "failed" aan, maar stond er uiteindelijk wel op.

Daarna heb ik WMP 11 nogmaals geïnstalleerd. (firmware had de zaak op moeten lossen) Het ging weer fout, dus hele verhaal opnieuw. Toen maar laten staan zoals het staat. Ik gebruikt WMP verder toch niet.

Sorry voor de rommelige structuur van deze post en veel succes.