Toon posts:

probleem met wacom tablet intuos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik aan het fotosoepen ben en gebruik de tablet dan is er niks aan de hand. na gebruik van het toetsenbord of muis duurt het echter een seconde of 10 voordat ik de tablet weer kan gebruiken.

de pc draait op windows vista en komt van mycom ?

is dit een bekend fenomeen dat dit af en toe blijft hangen ??? en zo ja hoe is het te verhelpen

ik heb van wacom al de laatste driver geinstalleerd die er te krijgen is (alhoewel die ook nog uit 2007 kwam)

groet
hos

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Heb je ook andere drivers geinstalleerd voor de muis/keyboard dan die standaard met Windows komen?

www.mayaposch.com

Verwijderd

Topicstarter
het gaat in dit geval niet om mijn eigen pc maar die van een goeie vriendin dus ik weet niet precies de complete installatie historie. pc is wel net een maand oud. de tablet is aangesloten via een usb hub maar kende het probleem ook al met een directe aansluiting op een usb poort

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Ik zou in ieder geval dit tablet op een andere PC proberen en kijken of het probleem daar ook optreed. Ik heb zelf tot nu toe twee verschillende Wacom tabletten gebruikt (Bamboo huidige) en ik heb dit probleem nog nooit eerder gezien of over gehoord.

Veel geluk :)

www.mayaposch.com