Moederbord corrupt of andere problemen?

Pagina: 1
Acties:

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:32
Ik heb hier een huis tuin en keuken pc staan met als mobo een A7N8X-X, amd processortje enzovoort. Maargoed, het probleem is dus dat windows niet wilde booten, ook niet na een systeemhersel via de windows CD. Dus ik heb windows er compleet opnieuw opgezet en dit lukte wel, en vervolgens de moederbord drivers geinstalleerd via de orginele CD. Nu is het probleem, dat nu bijvoorbeeld de USB ook niet werkt, ook niet na handmatig te proberen installeren via apparaatbeheer...

Heeft iemand hier ideeën over of is dit gewoon einde moederbord?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wel SP2 erop staan ;)

• Dersan
Ja maar usb moet toch ook wel gewoon werken op een kale windows lijkt mij?

Update..heel vreemd ik hoor opeens blieb en de usb stick doet het? Sta er echt van te kijken...

[ Voor 40% gewijzigd door Dersan op 28-04-2008 20:59 ]

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
dat nu bijvoorbeeld de USB ook niet werkt
Bedoel je alleen meuk zoals sticks of echt alle apparaten? Heb je nog ergens een usb apparaat met een ledje (muis/stick/etc.), zteek die er eens in en kijk of het ledja gaat branden. Maak ook eens een bootable usb stick en probeer daarvanaf te booten. Even uitsluiten of dit hardwarematig of softwarematig is lijkt me.

Edit:// probleem is dus al opgelost, moet mijn F5 toets een wat meer aanraken.

[ Voor 10% gewijzigd door Bitage op 28-04-2008 21:02 ]

• Dersan
Ja had dus ook dat het lampje van de usb niet ging branden bv heel vreemd, en nu opeens van het ene op het andere moment wel terwijl ik niet met de pc bezig was...nja misschien is het mobo toch nog wel brak.

Verwijderd

Dersan schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:07:
Ja had dus ook dat het lampje van de usb niet ging branden bv heel vreemd, en nu opeens van het ene op het andere moment wel terwijl ik niet met de pc bezig was...nja misschien is het mobo toch nog wel brak.
Misschien last van lekke condensators dat veroorzaakt ook vaak van die rare problemen. :)
Pagina: 1