"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Windows 2000 SP4 + Comodo Firewall 2.4. Het blijkt dat gebruikers zonder admin rechten gewoon de instellingen kunnen wijzigen. Ik moet deze instellingen afschermen omdat deze PC wordt ingericht voor noob gebruikers die tegen zichzelf beschermd moeten worden. Alleen de Administrator mag daarom de firewall configureren en in/uitschakelen.
Weet iemand hoe dit te doen? Firewall Pro lijkt daar zelf geen optie voor te hebben.
Weet iemand hoe dit te doen? Firewall Pro lijkt daar zelf geen optie voor te hebben.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik heb eventjes beide topics samengevoegd omdat ik niet inzie wat de noodzaak is van twee topics die allebei over precies hetzelfde probleem gaan 
Ik zou dan ook eerst eens kijken wáár die config terecht komt en dan wat de DACLs zijn op die locaties (registry of NTFS).
En als je op FAT32 draait: Foei
Ik zou dan ook eerst eens kijken wáár die config terecht komt en dan wat de DACLs zijn op die locaties (registry of NTFS).
En als je op FAT32 draait: Foei
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device