Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google search result format

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik vroeg mijzelf af hoe het mogelijk is om de zoekresultaten van google te tweaken.
Soms zoek je een bedrijf o.i.d via google en krijg je een lijst met results terug van bedrijven en staan onder de title, omschrijving en de link staan dan een aantal links die verwijzen naar andere pagina's in de site. Een goed voorbeeld krijg je bij de volgende link

Graag zou ik willen weten hoe ik dit in mijn sites kan implementeren of is het gewoon iets randoms dat google eraan toevoegd?

Thnx already }:O

grtz,

wes

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 23:16

TeeDee

CQB 241

Dat zijn sitelinks. Uitleg etc. te vinden in het [SEO] Tips & Trucs topic.

Kort: die krijg je alleen als je een authoriteit oid op een bepaalde zoekactie bent.

Van Google.com/sitemaps:
Sitelinks

Sitelinks are additional links Google sometimes generates from site contents in order to help users navigate your site. Google generates these sitelinks periodically from your site's contents.

Because we generate sitelinks dynamically, this list can change from time to time.
Sitelinks Example

Google has not generated any sitelinks for your site. Sitelinks are completely automated, and we show them only if we think they'll be useful to the user. If your site's structure doesn't allow our algorithms to find good sitelinks, or we don't think that the sitelinks are relevant to the user's query, we won't show them. However, we are always working to improve how we find and display sitelinks.

[ Voor 67% gewijzigd door TeeDee op 28-04-2008 17:04 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
thnx 4 the tip,
gaan we maar eens goed uitzoeken hoe we sneller autoritair kunnen worden.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Misschien had je zelf even wat zoekwerk moeten doen voordat je de vraag postte?
:/

offtopic:
en greetz en grtz en groetjes en mvg enzo die zijn ook niet nodig, lees ook eens Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

[ Voor 51% gewijzigd door XangadiX op 29-04-2008 12:43 ]

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.