Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn nieuwe computer heb heb ik problemen met een bepaalde functie in IE.

Als ik op een bepaalde site ben dan kan ik daar opties selecteren uit een menu'tje en door een knop te duwen verwerkt hij die. Nou wil ik diezelfde actie bijvoorbeeld 20x achter elkaar doen en in het verleden kon dit ook gemakkelijk door gewoon 'back' te duwen, daardoor kwam ik weer op die site uit met die menu'tjes allemaal nog hetzelfde ingevuld en gelijk weer die verwerk knop te duwen.

Echter, zodra ik de 'back' knop gebruik laat hij gelijk zien dat hij de site niet kan openen:
Een standaard IE File Not Found 404 melding

Nu mijn vraag, is er ergens een instelling die ik kan veranderen zodat het wel weer werkt?

[ Voor 56% gewijzigd door een moderator op 28-04-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb even de (beetje overbodige) 404 text eruitgehaald, want die lap text zegt eigenlijk nog niks.

Wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is dat je veldwaarden in dat formulier door middel van de [back] button zo'n 20 x achter elkaar kon submitten, maar dat dat nu niet meer werkt.

Zonder dat je weet of je instellingen exact hetzelfde zijn vergeleken met je oude PC is daar niet echt iets nuttigs op te zeggen, wellicht dat je eens kan kijken of je caching instellingen hier invloed hebben.

Ik verplaats je topic overigens naar Client Software Algemeen toe :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device