Crossfire met Arctic Accelero S1

Pagina: 1
Acties:

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 19:47
Zou hier een crossfire setup willen bouwen (tweede kaartje is onderweg) maar zit met een vraagje:

Het gaat hier om een setup van twee 1950pro's, elk voorzien van een Arctic Accelero S1 koeler.
Deze doen prima hun werk maar probleem is dat deze een aantal cm breder zijn dan de kaart zelf, en bij een crossfire setup zouden deze interfereren met de twee crossfire bridges... (jaja blijkbaar moet je twee bridges gebruiken, slechts eentje vanaf de 3xxx reeks...)

Een zo een bridge kan ik tussen de vinnen proppen, maar een tweede lijkt me beetje moeilijk wegens een heatpipe in de weg...

Heeft er iemand een oplossing? Voor SLI systemen bestaat er een "lange" sli bridge, verkrijgbaar via Ebay. Maar over crossfire wordt er geen woord gerept...

Bestaan deze bridges ook in een soepele, zachte versie zodat ik deze een beetje kan plooien?
Natuurlijk kan ik de software versie van crossfire gebruiken maar dat kan de bedoeling niet zijn...

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-05 23:04
Voor ATI bestaan er ook langere en flexible bridges. Ik heb ze tot nu alleen bij nieuwe moederborden met quad crossfire gezien.

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/6819/28042008162ur0.jpg
De bovenste bridge zat bij een van m'n HD3870's en van de onderste bridge zaten er 2 bij mijn moederbord

Heb je deze ebay advertentie al gezien???
http://cgi.ebay.com/ASUS-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 19:47
Bedankt voor de info! Kan eens mailen naar die mobo fabrikanten, misschien dat zij er me twee kunnen opsturen. Verkoop jij de jouwe niet? :)

Het ebay artikel is hetgeen ik zoek, spijtig genoeg slechts één voorhanden én wordt alleen binnen de USA verstuurd... pech dus...

Kent er iemand een winkel (Duitsland, Nederland of België) die deze dingen voor een schappelijke prijs verkoopt? Moet wel de flexibele variant zijn!