Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony cd wisselaar op een alpine radio

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik had voorheen een sony autoradio met daarop een cdx-715 cd-wisselaar (met een tulp stekker voor de audio en een andere zogenaamde bus stekker voor de besturing). Nu heb ik een alpine cda-9886r (Link) radio. Ik vroeg me nu dus af of deze wisselaar wisselaar nog te gebruiken is op de radio (de radio kan een wisselaar aansturen). Of zijn deze wisselaars echt voor 100% merk gebonden.

Verwijderd

Weinig kans dat dat gaat werken :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:19:
Weinig Geen kans dat dat gaat werken :)

• Avvd
  • Niet online
Ik kon het niet laten om net even achter op de radio te kijken. De bus stekker past zonder problemen in de radio (het is zo'n speciale stekker). alleen als ik die aansluit krijgt de wisselaar wel stroom maar ik kan de wisselaar nog niet kiezen. ook weet ik dan niet waar ik de tulp stekker moet insteken.

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

De tulp moet in audio-in lijkt me he :) Kijk anders in het boekje van je alpine hoe je een wisselaar aansluit. Maar ook ik geef je niet veel kans.

.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Weinig of geen kans? Volgens mij moet dit wel lukken hoor, als het goed is heb je een ingang op je radio en als je die op de radio sellecteerd, dan die cd wisselaar aansluit met eventueel een (juiste) verloopkabel dan moet dat toch goed gaan?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Niet dus... Het probleem is hem de aansturing van het geheel. Die kun je vergeten.

En voor zover ik weet bestaan er geen verloopkastjes tussen verschillende merken...

• Avvd
  • Niet online
de bus stekker pas zonder verloop in de alpine radio terwijl het eigenlijk een heel aparte stekker is.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gewoon din voor zover ik weet?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Het zou wel passen en doen met de stekkers, maar werken ho maar. Dat totaal niet dus. Het moet echt merkgebonden zijn.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Het kan wel, maar niet standaard. Je zult een convertorbox nodig hebben, waar ik me van afvraag of die echt bestaan voor Alpine -> Sony interfaces. Die dingen worden vnml uitgebracht om een aftermarket wisselaar aan te sluiten op een ingebouwde OEM radio van de autofabrikant.
Pagina: 1