Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan webpagina's niet meer openen in IE en firefox

Pagina: 1
Acties:

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 14:43
Ik heb helaas iemand aan mijn computer gehad die overal ja op klikte en kreeg dus spyware. Ie was in 1x mijn standaard browser en kreeg nogal wat popups.

En kon een heleboel sites niet meer bezoeken zoals gathering.tweakers.net. Hij begint met laden maar er komt geen einde aan. Ook tweakers.net kan ik niet bekijken. Ook niet met IE.

Na hitmanpro en andere programma's gerunt te hebben ben ik van de popups af en zegt elk programma dat ik helemaal schoon ben.

Maar ik kan nog steeds 50% van de pagina's niet openen die ik elke dag bezoek.
Maar wat schetst mijn verbazing ik kan wel in feedreader de feeds ophalen van tweakers en de pagina bekijken.

Ik heb de cache al leeggeooid en alle andere dingen opgeruimt. Maar het werkt nog steeds niet dit is dus met feedreader gepost.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke malware precies (en wat doet het volgens de verschillende malwaresites)?

Omdat de boosdoener de malware is: CSA => BV.

Geef even je HJT log. En check natuurlijk even de instellingen van IE/Ff (incl. proxy settings).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Firefox uninstallen en opnieuw installeren? Dat is een kleine moeite, wellicht helpt het.

This footer is intentionally left blank

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Mozilla is toch heel snel opnieuw te installeren?
Kun je kijken of het bij de internetinstellingen ligt of aan de browser(s).
Kun je in later stadium IE opnieuw erop gooien

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:41
Check je DNS settings eens en doe ff een flushdns... Kheb (raar maar waar) ook goede ervaringen met runnen van CCleaner nadat "alle" spyware verwijderd was. Toen was het ineens mogelijk ook weer te internetten.