Beste mensen, ik had net een nieuwe computer gekocht, hij werkte goed maar ik kreeg toch wat probleempjes. Het betrof een: MSI K7T Pro, Duron 650, GeForce 2, 128MB PC-133 Hyundai RAM, twee ethernetkaarten en een kast met 300W voeding. Ik was dus bezig met een beetje overklokken... hij liep op 900 stabiel... ik doen op 950, deed het niet. Ik opnieuw opstarten, doet het niet. CMOS gereset daarna deed hij het weer op 650. Maar nu kreeg ik blauwe schermen in Windows 2000 op de default speed. Ik dacht dat m'n mobo kapot was, heb een nieuwe gehaald, een Abit KT7-A. Nu krijg ik als ik windows wil installeren (heb inmiddels geformatteerd) Floppy I/O Error. het licht niet aan de floppy, niet aan de HD's, niet aan de grafische kaart, niet aan de ram, al deze dingen heb ik getest. Wat zou er kapot kunnen zijn.. de Processor dacht ik zelf. Hebben jullie enig idee ?
Nee het heeft niks met de floppy drive te maken. Het moet wel m'n processor zijn, alleen ik wist niet dat een processor half kapot kon zijn.
Mijn reply was eigenlijk een indirekte vraag: KAN het mijn processor zijn, dus dat hij wel normaal snelheid laat zien etc, maar het begeeft bij de installatie ?
Pagina: 1