Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backups op een speciale manier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ik heb een probleem ik ben op zoek naar een progamma dat backups maakt van bepaalde mappen en bestanden die regelmatig gewijzigd worden of waar nieuwe bestanden worden toegevoegd. Nu het probleem; ik zoek een progamma dat wekelijks/ dagelijks backupt en dan niet het omzet in een of andere ghost image of ander gecodeerd bestand. ik wil gewoon dat het 1op1 gekopieerd wordt en dat als ik de hd met backups afkoppel en op een andere pc aansluit ik bij mijn bestanden kan. Ik heb nu 2 progamma`s geprobeerd maar die bevielen allebij niet. dit waren Norton ghost (12.0 dacht ik) en arconis true backup ook een recente versie.
Iemand eenig idee of ervaring met een bepaald progamma dat aan deze eisen voldoet?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Voldoet Microsoft Synctoy dan niet?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30
Misschien dat SecondCopy iets voor je is? Afaik, zijn er ook wel een aantal open source/freeware programma's die kunnen wat jij wilt, maar die misten voor mij een belangrijke feature (nl. het bewaren van verwijderde bronbestanden). Veel meer dan een file synchronizatie lijk je niet nodig te hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 28-04-2008 14:44 ]

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Twitch

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

http://www.2brightsparks.com/ >> Syncback, werkt erg prettig.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
robocopy
xxcopy

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Acronis true image kan dit volgens mij ook gewoon.

Verwijderd

Misschien Unison

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
+1

Met robocopy kun je alle kanten op, doet precies wat je wilt :)

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Pagina: 1