[Xbox 360] Tv stoort bij aansluiten externe HD

Pagina: 1
Acties:

• Biggyboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-03-2010
Na veel zoekwerk en proberen is het mij laatst gelukt een Externe Hard Disk te formatteren als HFS+ (een mac filesystem) waardoor het mogelijk is bestanden groter dan 4GB op de externe HD te zetten.

(Het formatteren naar HFS+ is mogelijk met het programma Macdrive)

Deze SATA hard drive zat hiervoor in mijn werkstation en heb deze in een externe SATA behuizing geplaatst.
Het formatteren naar HFS+ is zonder problemen verlopen.

Mijn Xbox 360 herkent deze schijf en het aansluiten op de (normale)beeldbuis gaat zonder problemen.

Als ik de Xbox op de FullHD LCD televisie van mijn vader aansluit en vervolgens de spanning van de externe behuizing inschakel verschijnt er een ruis over het scherm.

Ik snap echt niks van dit probleem en heb op google en de search gezocht maar kon geen gerelateerde topics vinden.
De Xbox is aangesloten door middel van een Component HD AV Kabel op de Y,Pr,Pb poorten van de LCD televisie.

Heel graag jullie hulp.
Bedankt.

Verwijderd

Aarding TV, XBox 360 en externe HD in orde? ;)

• Biggyboy
Op de externe HD zit geen aarde.

De stekker van de tv en de xbox is wel geaard en is aangesloten op een geaarde stekkerdoos maar het stopcontact waar de stekkerdoos op aangesloten is is niet geaard, dus dit heeft geen nut dan of wel?

Zou het helpen als ik de stekkerdoos op een geaard stopcontact zou aansluiten?

Verwijderd

Biggyboy schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:27:
Op de externe HD zit geen aarde.

De stekker van de tv en de xbox is wel geaard en is aangesloten op een geaarde stekkerdoos maar het stopcontact waar de stekkerdoos op aangesloten is is niet geaard, dus dit heeft geen nut dan of wel?

Zou het helpen als ik de stekkerdoos op een geaard stopcontact zou aansluiten?
Misschien wel je kunt het altijd proberen ;)

• Biggyboy
Hmm vervelend, we hebben geen stopcontacten met aarde.
Maar het lijkt me logisch als de externe HD een lekstroom heeft het bij de 'beeldbuis'' ook merkbaar zou moeten zijn.

En is de stekkerdoos niet gewoon de aarde of heb ik hier een speciale voor nodig?

[ Voor 32% gewijzigd door Biggyboy op 28-04-2008 18:00 ]

• Biggyboy
Graag suggesties

[ Voor 35% gewijzigd door Biggyboy op 01-05-2008 11:46 ]

Pagina: 1