Hallo,
Ik gebruik een USB floppy drive op een HP systeem met Vista business SP1.
Om bepaalde applicaties te kunnen draaien moeten er licenses overgezet worden naar het systeem, dit doe ik altijd met een floppy. Hier staat een soort "self extract" file op die de licenties dan overzet (vrij onbelangrijk).
Bij het uitvoeren van deze handeling op Vista krijg ik deze foutmelding:
"C:\Windows\TEMP\ccm32AA.exe
Drive A:. Unable to lock for exclusive access. Another application may be using the drive. When the other application has finished using the drive you may retry the operation. choose 'close' to terminate the application"
Geen enkele andere applicatie draait en dit werkte dus wel op XP.
Heb al een heletijd gezocht op het internet, maar er is bar weinig te vinden over deze foutmelding
Iemand eerder deze foutmelding is tegenkomen?
bedankt voor de reacties!
Ik gebruik een USB floppy drive op een HP systeem met Vista business SP1.
Om bepaalde applicaties te kunnen draaien moeten er licenses overgezet worden naar het systeem, dit doe ik altijd met een floppy. Hier staat een soort "self extract" file op die de licenties dan overzet (vrij onbelangrijk).
Bij het uitvoeren van deze handeling op Vista krijg ik deze foutmelding:
"C:\Windows\TEMP\ccm32AA.exe
Drive A:. Unable to lock for exclusive access. Another application may be using the drive. When the other application has finished using the drive you may retry the operation. choose 'close' to terminate the application"
Geen enkele andere applicatie draait en dit werkte dus wel op XP.
Heb al een heletijd gezocht op het internet, maar er is bar weinig te vinden over deze foutmelding
Iemand eerder deze foutmelding is tegenkomen?
bedankt voor de reacties!