Toon posts:

iPhone restore van backup

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een restore gedaan van mijn iPhone. Nu heb ik de backups nog wel die iTunes standaard maakt. Dit is echter in een onleesbaar formaat (.mdbackup).

Kan ik toch lezen wat hierin zit? Of kan ik tegen iTunes zeggen dat hij deze zaken toch moet restoren naar mijn iphone?

Er zitten namelijk nog foto's in die ik niet wil verliezen.

Op het internet vond ik wel een programmaatje om die uit te lezen, maar de link ernaar toe werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment heb ik een 2-tal python scripts gevonden die de .mdbackup bestanden zouden moeten uitpakken. Alleen: hoe voer ik die scripts uit? Ik ben al aan de gang geweest met de Terminal, maar het lukt me niet. Of hij vindt het script niet, of hij meldt dat ik geen toegang heb, waar de bestanden op mijn bureaublad staan.
Iemand een idee hoe ik dit moet draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me hier wat meer info kan geven hoe ik een python script kan uitvoeren in de Terminal? Als ik bijvoorbeeld in de Terminal /users/mijn_naam/desktop/ type, dan zegt ie dat die map gevonden wordt, maar type ik daarachter de naam van een bestand of in dit geval het script dan wordt dit niet gevonden. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMartijnR
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik heb zelf geen ervaring met python, maar misschien als je in de terminal 'python <scriptbestand>' ingeeft, dat het script dan uitgevoerd wordt. Je kunt ook eens kijken naar 'man python', daarin staat uitleg over python.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Als jij je iphone gesynced hebt met iTunes, dan kun je na een restore via iTunes ook gewoon de backups van iTunes terugzetten. Bij mij vroeg die daar zelfs om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt. Maar eigenlijk wil ik die backup bestanden uitgepakt hebben. Maar dat is zeker een laatste mogelijkheid.
Pagina: 1