@home ????

Pagina: 1
Acties:

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
ik lees hier veel geklaag over @home (het word zo langzamerhand een tweede UPC) maar inplaats van klagen wordt eens lid van de @homegebruikersgroep dan sta je wat sterker ????

http://members.home.nl/troubles/aanmelden.html

het is maar een idéé :?

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

allang gedaan,....vanmorgen :o

heb het 2 maal moeten doen omdat @sloom weer toppy NOT draaide.

? weet jij wat.

Verwijderd

ik heb nu weer pintijden van 150-200 ms inplaat van 900-1000 ms. :) :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Voor iedereen hier: de problemen met @Home zijn in het noorden, niet in het zuiden van Nederland. In het zuiden draait het grotendeels goed tot perfect. Hier in Tilburg (tenminste, bij mij) draait het perfect -- downloadsnelheden boven de 250 kilobyte/sec en pings rond de 30 à 40.

En dat is dus al meer dan een jaar zo. Mooi zo, @Home! Als jullie nou iedereen met problemen uiteindelijk eens definitief uit de brand helpen....

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• PokkeNoise

PokkeNoise

leesbaar met bril

* PokkeNoise woont in het zuiden.
regio Uden/Veghel en heeft wel reden tot klagen.
Snelheid is laatste maanden merkbaar achteruit gegaan :(

Vanmorgen zondag 18-02 was het om een uur of elf slecht. Nu gaat het weer beter.

? weet jij wat.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

@home is nog steeds de beste kabelaar.. Alleen wordt hun voorsprong steeds kleiner... "Vroeger" haalde je regelmatig 500 kb/sec van vage servers in het buitenland.. Dat lukt tegenwoordig niet meer.

* IceStorm is nog steeds tevreden.. alleen het wordt wel minder ...

Verwijderd

Roedi is ook nog steeds tevreden, alleen je merkt wel dat het trager wordt..

Pingen naar tweakers.net ligt tussen de 27 en 40 :)

• slacksoff
  • Laatst online: 18:04
ik zit er nu meer dan een jaar bij. en ik heb de nodige ups en downs meegemaakt [in groningen BTW]

dit is toch echt een grote down voor @home. sinds december al slechte pings. en steeds slechter. tot het deze week opeens 1000 was. vandaag hadden ze kennelijk iets gerepareerd... toen was het 400. nou hoera. NOT!

ik kan een kabelabbo [64-512 ja het is wat minder in specs] krijgen via mijn school [hanze in groningen].

dussss... @home gaat bij mij de deur uit. dan maar iets minder snel downen.
geen bagger helpdesk meer.
een werkende e-mail service
een snel netwerk [surf-net. waar al die universiteiten op zitten]
hopelijk wat betere pings
en een non-profit organisatie die binnen een dag zn bandbreedte kan ophogen om opstoppingen te voorkomen [in tegenstelling tot @home die hier na elke upgrade een maand goed is. en dan 3 maanden steeds erger sux tot ze onder druk staan en weerens upgraden]

dit is gewoon mijn zegje. en ik verwacht dat @home veel klanten in het noorden verliest als ADSL eindelijk beschikbaar is [april dacht ik]. dan gaan ze weleens kijken naar wat de klant wil, en hebben ze geen monopolie meer. [thank god!]

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

[b]Op zondag 18 februari 2001 22:05
....ik verwacht dat @home veel klanten in het noorden verliest als ADSL eindelijk beschikbaar is [april dacht ik]. dan gaan ze weleens kijken naar wat de klant wil, en hebben ze geen monopolie meer. [thank god!]
Nee dan krijg je KPN en dergelijke, da's pas echt lachen..... :r NOT

BannieMove

Tjielp... een vogel.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het is zoals ik hoor in een groot deel van het noorden slecht (oa Groningen), maar in de omgeving Assen is er nix aan de hand. Hier gaat alles nog snel, met lage pingtijden (40 ms)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Hmm...
't wordt nu iets beter.
pings naar tweakers.net nu ongeveer 240ms,
was gisteren rond de 850 :(

alles vanuit Groningen city.

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb nu een dag of 3 3x per uur een test laten doen... gemiddeld was er een verbinding van 48 kb/s met als top 147 kb/s en als minimum 2 kb/s
Dan te bedenken dat ik een jaar geleden gewoon standaard 300 kb/s trok
:'( Ach en wee.... wat een triest verhaal als je de situatie nu vergelijkt met toen... die goede oude tijd.....

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik haal beduidend lagere snelheden.
Vorig jaar was het heel triest gesteld hier in het zuiden (regio Maastricht). Mijn ping tijden waren 600+ .
Nu zijn de pingtijden constant 50-60 ms, maar mijn download snelheden zijn beduidend lager. Vroeger haalde ik vaak het maximale vanaf Nederlandse server (www.tudelft.nl word die gehost) maar nu slechts iets van 50-60KB/sec. Ook op Warezboards lees ik dan andere mensen die iets van 200KB/sec halen, dan haal ik maar iets van 30KB/sec van dezelfde server (zijn ook Nl'ers, zo eerlijk ben ik dan nog wel, ga het niet vergelijken met Amerikanen).
Volgens mij heeft @Home de prioriteit in het Zuiden gelegt bij de ping snelheden. Ook natuurlijk het feit dat @Home nu 50 duizend klanten heeft. Laten we zeggen dat iets van 30 duizend via dat kabeltje moet wat langs Den Bosch loopt. Volgens mij is dat kabeltje nogsteeds maar iets van 155MBps.

edit:

Even wat niet officiele tests gedaan. Nu, omstreeks 12 uur 's middags haal ik vanaf www.demon.nl slechts 80KB/sec en een demo dl'en vanaf het @Home netwerk (games demo, vanaf www/ ) gaat met nog minder, slechts 70KB/sec. Het lijkt er dus best wel op dat @Home langzaam maar zeker de bandbreedte van elke gebruiker minder laat worden.

Verwijderd

Ik haal nu altijd een ping van 40ms naar t.net, en download snelheden van 200 tot 400KB/sec.
Woon in zuid-limburg:)

edit:

net ff gepingt:
37
35
39
37
Dit is dus naar t.net.
Ben dus wel tevreden met @home:)

Verwijderd

Hier in groningen is het om 13:54 best wel weer goed. 50 ms pingtijden naar [url="http://www.tweakers.net."]www.tweakers.net.[/url] Volgens mij hebben ze een upgrade gedaan ofzo :)

• Byzanthy
  • Laatst online: 05-05-2025
yep, @home is BACK IN BUISNESS :)

average nu ruim 350KB/s bij DL van 3 filmpjes :P

pings zijn weer genormaliseerd.

• lambi80
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Pingen hier uit Groningen city ging vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond naar de www van @Home zelf met zo'n 900ms gemiddeld!!!!!!!!! Ping nu naar T.net met 150 ms. Is zeker beter, maar ja, het is ook geen weekend meer. Wedden dat het vanavond weer rond de 500 ligt..........:(

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• Onno
  • Niet online
Vanochtend was het ffies goed, gewoon 30ms naar Zwolle, maar ja... nu begint het weer slechter te worden... al weer meer dan 200ms. :(

• slacksoff
ik ben er gewoon weg. het komt vast nog wel een keer goed met @home. maar ik ben daar niet bij. want het word ook vanzelf weer slecht. en ze geven nix om hun klanten. gewoon zoveel mogelijk winst [zoals elk bedrijf] daarom neem ik nu internet bij een non-profit provider [van de universiteit] geen gezeik meer. ook geen overbezette helpdesk. en lekker klein. ze hadden wel 120 kabelgebruikers in TOTAAL. hmmmmzzzzzzz die helpdesk hoef ik nooit te wachten en als ze bandbreedte nodig hebben mailen ze naar de universiteit en word het geupgrade :9

• Onno
  • Niet online
Mwah. Oprit via de kabel heeft maar een upstream van 8kb/s... dat vind ik niet echt lekker. En voor de maximale downstream van 128kb/s betaal je ongeveer hetzelfde als voor @home...

• lambi80

lambi80

zucht....

Volgens mij heeft Oprit een contract met @Home voor levering van internet via de kabel!

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

Bij mij gaat het de laatstte tijd wel weer een stuk sneller.
Vakk download snelheden bij warz sites in de 300 kb/s :)
Ik haalde pas geleden ook snelheden in de 500 8-)
Dat is wel relaxed

Pas geleden was het pure bagger zooi.
Een paar minuten wachten op het laden van de pagina. Mijn telefoon verbinding ging nog wel sneller !!

Maar ja. Nu is het gelukkig weer een stuk beter

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 18:48 schreef Icarus het volgende:
Bij mij gaat het de laatstte tijd wel weer een stuk sneller.
Vakk download snelheden bij warz sites in de 300 kb/s :)
Ik haalde pas geleden ook snelheden in de 500 8-)
Dat is wel relaxed

Een tijdje terug was het pure bagger zooi.
Een paar minuten wachten op het laden van de pagina. Mijn telefoon verbinding ging nog wel sneller !!

Maar ja. Nu is het gelukkig weer een stuk beter

Verwijderd

In emmen is et nog steeds bagger een ping naar tweakers doet dit om 19:00:

Ping statistics for 212.189.235.11:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 370ms, Maximum = 454ms, Average = 411ms

lekker is dat halflifen met een ping van 400 |:(

• slacksoff
Op maandag 19 februari 2001 17:48 schreef lambi80 het volgende:
Volgens mij heeft Oprit een contract met @Home voor levering van internet via de kabel!
nee... met essent. de 1e hop is dacht ik van essent [ping onder de 20 meestal] en dan word een van de netwerken gepakt. nu dus @home. strax surf-net.

enneuh. ik weet het 8kb/64kb ga ik voor. dat is nogal een achteruitgang. maar omdat ik vooral online-game gaat het mij voornamelijk om de pings. die zijn goed heb ik gehoord [ook in de avond als ik clanwars moet spelen wat ik met @home al 3 maand niet heb kunnen doen]

de lagere downstream zal effe wennen zijn. maar je hebt toch oneindig veel tijd. dan zet ik hem 'snachts maar aan :-) of ik download wel op de faculteit [met mn laptop] daar gaat het vaak nog harder dan @home op zn best.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja.. primeurtje.. Voor het eerst in 1,5 jaar @home vandaag tot 4x toe voor 5 min van internet geflikkerd (onaangekondigd that is :))...

Ik ben er alleen niet blij mee... Upstream is de laatste tijd in de avond ook bagger (nu 5,5 kb/sec)...

• Onno
  • Niet online
Tadaaaaa! Mijn gateway, sinds een uur of half zeven:

590 packets transmitted, 561 packets received, 4% packet loss
round-trip min/avg/max = 4068.0/5096.8/6055.7 ms

:(:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Voor als jullie het nog niet wisten:

@home sucks

Ben sinds december lid. Maar ik heb liever ADSL... FF hopen dat er binnenkort ook 2mbps:1mbps adsl komt bij xs4all :)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

het is idd om te huilen nu
ben ook pas lid(sinds november) toen was het nog prima, maar nu??? ik heb net gepingd naar tweakers.net: 268ms

veel te veel moet gewoon onder de 50 zijn.
ok, het is nu wel 's avonds maar het is nu gewoon te traag. een flinke upgrade is niet overbodig en ze moeten niet meer nieuwe klanten aannemen;)

verder lag @homo/@sloom er zondagavond er iets van 3 uur uit en dat is dikke bagger.

ik baal nu gewoon als een stekker. ik hoef geen geld terug. laat ze dat maar in een flinke upgrade stoppen

dus @HOME DOE ER WAT AAN!!

EDIT: ik woon in overijssel, Enschede

specs

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
@home hier in overijssel doet het wel oke...
Weining problemen...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik weet niet waar je in Overijssel zit, maar in almelo is het :r

BannieMove

Tjielp... een vogel.

• DSmarty
  • Niet online
@Home volgt precies het traject van Chello, ook dat was eerst snel en was vrij weinig down... toen gingen ze onbeperkt nieuwe klanten aannemen en kregen ze problemen, zowel qua servicelevel als technische voorzieningen...

Over een jaartje zal het wel iets beter gaan, de snelheid zal je niet terug krijgen, maar iig de stabiliteit wel.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

@home??? @sloom!!!

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• DSmarty
  • Niet online
Op dinsdag 20 februari 2001 00:06 schreef bolk het volgende:
@home??? @sloom!!!
Wow, wat een geweldige inbreng |:(

• Onno
  • Niet online
Dat geldt net zo hard voor jou. Ennuh.. je hebt niet eens @home, je hoeft hier verder ook geen discussieleider gaan uit te hangen hoor. :)

Verwijderd

IK HAAT @HOME! (Wow, ik schreeuw ..)

Net weer 2 uur plat! Oranje knipperende kabelmodem!

Verwijderd

Ik woon in het zuiden van het land(noord-brabant) en hier zijn de download snelheden ook niet zo fantastisch; 67kb/s! Maar ja, wat wil je nu...(even smilen naar de mensen met modem) >:)

• RobbertC
  • Laatst online: 21:36
Op zondag 18 februari 2001 20:24 schreef PokkeNoise het volgende:
* PokkeNoise woont in het zuiden.
regio Uden/Veghel en heeft wel reden tot klagen.
Snelheid is laatste maanden merkbaar achteruit gegaan :(

Vanmorgen zondag 18-02 was het om een uur of elf slecht. Nu gaat het weer beter.
Ik woon in Veghel maar ik heb weinig reden tot klagen. Integendeel zelfs. Maar dat kan ook komen omdat ik kpn gewend was.

Wel is het zo dat de ene helft van veghel wel kabel kan krijgen en de andere helft niet. Raar, vooral omdat er soms maar 2 huizen verschil in zit.

• PokkeNoise

PokkeNoise

leesbaar met bril

Komt inderdaad omdat je de modem gewend bent, ben vanaf het eerste moment in Erp aangesloten, was zelfs de eerste en enige voor 3 dagen, toen ging het echt snel.

Toen de verbinding na die dagen down ging omdat @home iets niet voor elkaar kon krijgen :? en er pas na 2 weken weer een connect van de modem was bemerkte ik al verschil in snelheid.

* PokkeNoise weet dus van die helpdesk wachttijden. :(

edit:
letter vergeten

? weet jij wat.

• RobbertC
  • Laatst online: 21:36
Hier is de connectie nog nooit uitgevallen langer dan 4 uur uitgevallen.

Maar je hebt wel gelijk, hier was het de eerste paar dagen ook sneller dan nu.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Op dinsdag 20 februari 2001 02:35 schreef HlpDsK het volgende:
IK HAAT @HOME! (Wow, ik schreeuw ..)

Net weer 2 uur plat! Oranje knipperende kabelmodem!
Stekker eruit, stekker erin.. kwartiertje wachten, klaar :) (ik heb er enige ervaring mee)

en ik ben nog steeds tevree over @home, zolang ik voor 12.50/maand online ben, sneller dan een 56k modem.:)

en die extra shit (lees mail, dns, dhcp servers e.d.) eromheen heb ik ook niet nodig, dus daar kan ik ook niet over klagen :)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Och, ik vind @home nog wel meevallen, met een 400Mb download maar 12x resuming hoeven te doen, op irc gemiddeld lags van 50secs met uitlopers naar 1 minuut 52 seconden. Maximum download snelheid van rond de 80kilobyte/s gelukkig nog geen 80kiloBit/s dus het valt nogal mee gelukkig

Verwijderd

sinds kort hou ik de pingtijden van @home vanuit Groningen bij:

members.home.nl/r.dagelet

Dit zijn pingtijden van de 2e hop in Zwolle

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

@Home draait aardig, maar die topsnelheden die ik hier regelmatig lees haal ik dus nooit.
Overigens niet verwonderlijk....ik woon in het Centrum van Tilburg, door enkele grote flats omringd en een straat vol met leasebakken van allerlei IT-bedrijven. Maw, ik hang in een segment dat goed gevuld zit.

Linux is free, when time is no money...but still I try

• thorretje
  • Laatst online: 14-03 22:52
Geen problemen met @home, gisteravond nog 500kb+, dus lekker snel dacht ik toch.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

* WFvN krijgt nou toch wel heeeeeeel erg te @$%!@#$%@#$%!@#$!@#$ van @HOME....

gisteravond weer een hartverzakkende snelheid van... hou je vast.... 2,45 kilobyte per seconde... jawel je leest het goed... 2,45... die komma staat goed
Niet te vergeten kreeg ik als bonus een absoluut ONBEREIKBARE mailserver. Een 'pingetje' gaf (in vrije vertaling) PING mailserver? Wat is dat?
oftewel vette TIME OUTS.... geen hoge ping... nee gewoon GEEN ping.....
:(

Verwijderd

@Home kan wel vet goed zijn, maar ook heel slecht. Ik zit nu van 2 FTP's te downloaden:
De een gaat 2 k/s, de ander 0,2 k/s...
Ik upload met 4 k/s. Net moest ik een half uur lang op REFRESH drukken om op dit forum te komen, echt superslecht dus.

Maar als ik overdag of 's nachts ga, dan gaat het max 200 k/s, das dan wel wat beter (ik weet dat het hoger moet kunnen, maar met die snelheid ben ik tevreden). Blijkbaar gaat de hele straat hier online om 20:00 ofzow...

Verwijderd

Hmmmm in Emmen lijkt et sinds vandaag weer beter te gaan van pings > 500 kom ik vandaag tot dit:

Pinging www.tweakers.net [212.189.235.11] with 32 bytes of data:

Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=82ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=83ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=82ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=68ms TTL=245

Ping statistics for 212.189.235.11:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 68ms, Maximum = 83ms, Average = 78ms

Nu es kijken hoelang et goed blijft maar hier ben ik dik tevreden mee :*

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Pingen naar www.tweakers.net [212.189.235.11] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 tijd=40 ms TTL=245
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 tijd=60 ms TTL=245
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 tijd=31 ms TTL=245

Ping-statistieken voor 212.189.235.11:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 31 ms, Maximum = 60 ms, Gemiddeld = 42 ms

Mij hoor je niet klagen over @home :7 Misschien komt het omdat ik in een buurt woon waar 95% van de mensen 65+er is...

edit:

Nou ik heb wel iets: die email service is triest. Maar ik gebruik daar toch andere providers voor

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 22 februari 2001 19:48 schreef MOL het volgende:
Pingen naar www.tweakers.net [212.189.235.11] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 tijd=60 ms TTL=245
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 tijd=31 ms TTL=245

Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% verlies),
Minimum = 31 ms, Maximum = 60 ms, Gemiddeld = 42 ms

Mij hoor je niet klagen over @home :7 Misschien komt het omdat ik in een buurt woon waar 95% van de mensen 65+er is...

edit:

Nou ik heb wel iets: die email service is triest. Maar ik gebruik daar toch andere providers voor
check dit dan eens uit....

* WFvN heeft ook dezelfde ping uitgevoerd:

C:>ping 212.189.235.11

Pingen naar 212.189.235.11 met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 (100% verlies),
Minimum = 0 ms, Maximum = 0 ms, Gemiddeld = 0 ms

diep triest dus....

• muts
overdag is het redelijk tot goed !!!!

maar sávonds na 18.00 is het heel wat minder :(

• Daan
  • Laatst online: 18:52
Ik ook maar ff gepingt:

C:\WINDOWS>ping 212.189.235.11

Pingen naar 212.189.235.11 met 32 byte gegevens:

Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=41ms TTL=244
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=28ms TTL=244
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=28ms TTL=244
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=41ms TTL=244

Pingstatistieken voor 212.189.235.11:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies),
Minimum = 28ms, Maximum = 41ms, Gemiddeld = 34ms

En dat met ISDN.. TMF Web om precies te zijn.
Ik krijg waarschijnlijk kabel in April (week 10 als ik betatester wordt) en dan zal ik welles kijken hoe het gaat met @Home.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:21

OMX2000

By any means necessary...

Deze hele week kan ik niet op Nederlandse sites komen... SUX!!!! Snelheid is ook dikke bagger... Ben nu dik 1 jaar lid (ik woon in Tilburg Centrum), en dit is nu de 2e keer dat het zo klote is... De vorige keer was het signaal van de kabel te zwak, maar nu lijkt het erop dat ze de routers verkeerd hebben geprogrammeerd...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• lambi80

lambi80

zucht....

Het lijkt er een beetje op dat @Home een upgrade heeft uitgevoerd....het is nu vrijdag (bijna weekend) 16:49 uur en pingen naar de proxy gaat met gemiddeld 100 ms. Vorig weekend nog 500+:(. Dit vanuit stad Groningen. Nu afwachten of het zo blijft vanavond.....pingen naar mijn gateway (213.51.144.1) gaat met 21 ms gemiddeld:)

• muts
Geachte heer of mevrouw,

Uit onze gegevens blijkt dat u verschillende dagen offline bent geweest.
Wij zullen u dit vergoeden in de vorm van twee weken creditering. Deze
dagen zullen u conform de algemene voorwaarden in mindering worden
gebracht op de maandelijkse kosten.
Deze creditering zal zichtbaar zijn op de factuur van de volgende maand.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Klantenservice

@Home Nederland
dit maakt een beetje goed ;)

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 (100% verlies),
Minimum = 0 ms, Maximum = 0 ms, Gemiddeld = 0 ms
Pfff... :(

Voor de gein ook maar even een ping uitgevoerd naar m'n gateway:

Pingen naar 213.51.112.1 met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.51.112.1: bytes=32 tijd=31 ms TTL=254
Antwoord van 213.51.112.1: bytes=32 tijd=20 ms TTL=254
Antwoord van 213.51.112.1: bytes=32 tijd=30 ms TTL=254

Ik heb dan de aansluiting geshared via een 100MBPS netwerkje. Ping ik op de server zelf dan zijn de tijden nog 10 ms lager...

Voor de duidelijkheid: dit is met een @home aansluiting >:)

• Onno
  • Niet online
Ik heb dan de aansluiting geshared via een 100MBPS netwerkje. Ping ik op de server zelf dan zijn de tijden nog 10 ms lager...
Dat kan haast niet. Pings binnen een 100Mbit netwerk liggen zo rond de 0.3ms. Daar krijg je dus nooit 10ms extra door...

• slacksoff
hier was het ook even goed [groningen] maar het zakte een uurtje geleden weer in.

• muts
het valt op als het weekend wordt dan wordt het minder ????

zou het zo zijn dat de bebrijven voor gaan want overdag gaat het redelijk tot goed ook hier in groningen ????

• lambi80

lambi80

zucht....

Dit gaat helemaal nergens meer over.....pingen naar mijn gateway 213.51.144.1 levert een ping van gemiddeld 22ms op*D; ping net naar de proxy.groni1.gr.nl.home.com krijg ik een ping van 150 ms gemiddeld:r, 1 minuut later 750ms :(:(:(:(:(:(:(:(:(:. Waar zijn die enorme paupers bij @Home in godsnaam mee bezig:r:r:r:r

• lambi80

lambi80

zucht....

Op vrijdag 23 februari 2001 18:17 schreef MOL het volgende:

[..]

Pfff... :(

Voor de gein ook maar even een ping uitgevoerd naar m'n gateway:

Pingen naar 213.51.112.1 met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.51.112.1: bytes=32 tijd=31 ms TTL=254
Antwoord van 213.51.112.1: bytes=32 tijd=30 ms TTL=254

Voor de duidelijkheid: dit is met een @home aansluiting >:)
Voer es een ping uit naar de www van @Home of de proxy. Zal hele andere resultaten geven ben ik bang, kijk maar bij mijn vorige reply

Pagina: 1