Moderaties bij GTA IV nieuwsbericht*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten

Dit artikel wekt veel posts op en is dus nuttig om goed in de gaten te houden, maar er zijn wel een aantal dingen die lastig zijn om te modereren.

1. Reclame-geklaag
De meeste hier zijn wel duidelijk te modereren en mogen van mij op -1.

2. Beschikbaarheid-posts
Wat vinden jullie wat deze posts moeten ontvangen? Vragen/aangeven van beschikbaarheid is een logisch gevolg van dit artikel en voor velen nuttig. Ik ben bij velen het twijfelen of ze een 0 of een -1 moeten krijgen, want eigenlijk is het ook weer voor een grote groep nutteloos.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even een halve copy-paste van wat ik eerder zei :P

Persoonlijk vind ik het niet eerlijk als behulpzame beschikbaarheidsposts weggemod worden. Immers, het is vrij logisch in een draadje wat over een aanbieding gaat ook over de beschikbaarheid van die aanbieding te praten. Normaalgesproken is dit in een discussie ongewenst (kijk maar naar het GTA4-topic op GoT), maar hier is de aanbieding het punt waarop gediscussieërd mag cq. zou moeten worden.
Er zitten desondanks wel een hoop zinloze posts tussen die alleen een persoonlijke beschrijving van het bestelproces beschrijven. Deze "ik ook"-reacties mogen wmb wel (zoals gewoonlijk?) naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben het met RoD eens dat de beschikbaarheidsposts, in het licht van het onderwerp van het nieuwsartikel, niet per se op -1 hoeven te belanden. De gebruikelijke 'ik ook' reacties natuurlijk wel :)

offtopic:
kleine titelfix :Y)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik ben het dus half eens ermee :)
Alleen maar beschikbaarheids-posts is ook weer zo nutteloos, maar we zullen eerst maar eens kijken hoe erg het gaat worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Natuurlijk geldt de gebruikelijke dubbelpost-regel wel. Als we 3 keer gehoord hebben dat shop X bundel Y verkoopt voor prijs Z, dan kan de rest wel naar -1 ;)

Maar vooralsnog zie ik ze als behulpzame reacties, geen juweeltjes, maar gewoon onschuldig. Nulletjes volstaan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Geheel en al mee eens.

Nu valt mij JAHRASTAFARI nogal vaak op de laatste tijd, ook in dit artikel en dat zegt wel wat voor iemand met een geheugen als het mijne. :) Misschien een idee eens beter te kijken naar de posts waar hij een -1 voor heeft gekregen, is het niet verstandig om sommigen een advies/waarschuwing te geven wanneer deze al teveel onzin post?

ps. JAHRASTAFARI in 'nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten'

[ Voor 9% gewijzigd door vgroenewold op 28-04-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
We controleren wel vaker users als zo opvallen door 'slechte' reacties en/of moderaties. In het geval dat dit aardig structureel is of gewoon zwaar ongewenst krijgen ze een email daarover. Eventueel als ze ermee doorgaan verdere stappen.

Iig bedankt voor het melden, want het is altijd handig als meer mensen hierop letten.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1