Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al vanaf het begin dat ik deze computer met Vista heb krijg ik mijn geopende word- en exceldocumenten niet te zien in het lijstje Onlangs geopende items in het menu start. Dingen als afbeeldingen en geluidsbestanden komen er wel gewoon in te staan.

Bij taakbalk-eigenschappen-menu start-privacy staat een 'lijst met geopende bestanden opslaan en weergeven' gewoon aangevinkt. Als ik de map van Onlangs geopende items open (de map Recent) staan daar wél gewoon alle geopende word- en exceldocumenten tussen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Het begint zo langzamerhand vervelend te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die z'n hersens hier over wil breken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08

Edgarz

Tweako-active since1986

Check even of de map locatie goed staat, rechtsklik op de startmenu item 'Onlangs...', Eigenschappen, tab Locatie

Hoort hierop te staan: C:\Users[username]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent

[ Voor 3% gewijzigd door Edgarz op 01-05-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je antwoord in elk geval! Ik heb het gechecked en het klopt gewoon..

Het viel me wel op dat op het tabblad Algemeen alleen staat:

C:\Users\Username\AppData\Roaming\Microsoft\Windows

En dus niet \Recent er achter, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Ja dat klopt.

Misschien heb je ergens een instelling over het hoofd gezien. Gebruik je Tweak programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Check aub even deze instelling in Word: Ribbon knop-> Opties voor Word-> Geavanceerd-> Weergeven : "Dit aantal onlangs geopende documenten weergeven:"

Als deze op 0 staat kan dat de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Edgarz schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:32:
Check aub even deze instelling in Word: Ribbon knop-> Opties voor Word-> Geavanceerd-> Weergeven : "Dit aantal onlangs geopende documenten weergeven:"

Als deze op 0 staat kan dat de oorzaak zijn.
Heeft dat niet te maken met een aantal onlangs geopende documenten in Word oid zelf?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:35:
[...]

Heeft dat niet te maken met een aantal onlangs geopende documenten in Word oid zelf?
Ja, da's idd van Word zelf. Het gaat om de Onlangs Geopende Items in het menu start van Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Klopt, maar je weet maar nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edgarz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:07:
Klopt, maar je weet maar nooit....
Daar heb je gelijk in. Maar die instellingen zijn gewoon goed en ik krijg in Word zelf wel gewoon de laatst geopende documenten te zien.
Pagina: 1