"What do you get if you multiply six by nine..."
En wat heb je al gezocht / gevonden en wat mankeerde daaraan?
Hier bijvoorbeeld al eens gekeken?
Hier bijvoorbeeld al eens gekeken?
[ Voor 74% gewijzigd door RobIII op 28-04-2008 13:05 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik heb zelf wel een aardig ontworpen check erin zitten die wat mij betreft niet makkelijk door een bot of wat ook te kraken is omdat het een menselijk inzicht vraagt.
Ik laat 2 random waardes tussen de 1 en 5 genereren. Vervolgens geef ik die weer tussen de tekst in de vorm van een som. Tel $cijfer1 + $cijfer2 op en laat de mensen dan het antwoord tekstueel opschrijven. ( 3+4=zeven )
Laat dit in een invulbox gebeuren en klaar. Bij het versturen laat je die som even checken met een antwoord uit een database of array
Ik laat 2 random waardes tussen de 1 en 5 genereren. Vervolgens geef ik die weer tussen de tekst in de vorm van een som. Tel $cijfer1 + $cijfer2 op en laat de mensen dan het antwoord tekstueel opschrijven. ( 3+4=zeven )
Laat dit in een invulbox gebeuren en klaar. Bij het versturen laat je die som even checken met een antwoord uit een database of array
@ RobIII :
Bedankt.
Ik heb gezocht op diverse keywords maar deze stom genoeg nog niet.
Daar moet vast wel wat tussen zitten.
Excuses voor de overbodige vraag.
Bedankt.
Ik heb gezocht op diverse keywords maar deze stom genoeg nog niet.
Daar moet vast wel wat tussen zitten.
Excuses voor de overbodige vraag.
[ Voor 4% gewijzigd door Punkrocker op 28-04-2008 13:12 ]
"What do you get if you multiply six by nine..."